|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Interrail alene med en treåring - går det an? | |||
| Jeg holder på å lete frem nummeret til barnevernet |
|
10 | 8,13% |
| Jeg vil bli med |
|
19 | 15,45% |
| Det kan sikkert gå bra hvis dere planlegger litt |
|
96 | 78,05% |
| Det er bare å reise i vei uten videre planlegging |
|
3 | 2,44% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Da må jeg oppdatere litt her, samt sende en stor og hard og varm klem til TBM som tipset om et fantastisk telt! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Shit, nå blei jeg nysgjerrig her!! Hvor mye koster teltet? (turjunkien i meg kjenner det kribler i shoppingblodet!)
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Med ett barn alene sån hadde jeg ikke hatt betenkeligheter om jeg hadde hatt lyst til det. Derimot med to barn så tror jeg at jeg hadde vært mere skeptisk. Tror ikke jeg ville satset på telt. Heller rimeligere B&B. Blir forferdelig mye utstyr å dra rundt på om dere skal ha med telt synes jeg, og dere må jo ha med dere bagasjen stort sett overalt hele tiden? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg hadde aldri gjort det, men jeg er ei pingle med alt sånt. Både du og gutten din høres ut som dere takler sånne ting helt fint, og med god planlegging tror jeg dere kan få en fantastisk fin ferie.
|
|
|
#5 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg er så misunnelig!!
|
|
|
#7 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Når det gjelder pakking så skal jo det gå greit så lenge du planlegger å bli noen dager på de forskjellige stedene. Vaskemaskin har de fleste steder så da sparer man mye bæring ved å ta med minst mulig å belage seg på å vaske noen ganger.
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Det hørtes utrolig koselig ut. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg syns det må være fantastisk flott for en liten unge å få være med på en sånn tur jeg! For en fantastisk opplevelse det må bli
|
![]() |
| Emneord |
| galskap, kosetur, reise med barn |
|
|