|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Interrail alene med en treåring - går det an? | |||
Jeg holder på å lete frem nummeret til barnevernet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 8,13% |
Jeg vil bli med |
19 | 15,45% |
Det kan sikkert gå bra hvis dere planlegger litt |
96 | 78,05% |
Det er bare å reise i vei uten videre planlegging |
3 | 2,44% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg er så misunnelig!!
![]() |
#62 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?
Kanskje vi kan lage en sånn "dine mest spesielle ferieminner-tråd"?? (Jeg kunne lagd bøker om feriene med mor og småsøsknene mine... Jeg turte bare ta med et par detaljer fra den dansketuren...
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg har reist mye alene med barnet mitt siden han kom til verden. Vi er veldig glad i skog og mark, og har reist mye rundt omkring i Norge. Null problem så lenge man planlegger!
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kjørt gjennom Europa flere ganger med mine foreldre og vi overnattet ofte på Hotelformule1 og liknende hotellkjeder. Kan absolutt anbefales. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Når det gjelder pakking så skal jo det gå greit så lenge du planlegger å bli noen dager på de forskjellige stedene. Vaskemaskin har de fleste steder så da sparer man mye bæring ved å ta med minst mulig å belage seg på å vaske noen ganger.
![]() |
#67 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Det hørtes utrolig koselig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vaklende
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Da må jeg oppdatere litt her, samt sende en stor og hard og varm klem til TBM som tipset om et fantastisk telt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Shit, nå blei jeg nysgjerrig her!! Hvor mye koster teltet? (turjunkien i meg kjenner det kribler i shoppingblodet!)
![]() |
#70 |
Vaklende
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Det kommer an på størrelse og funksjon. Jeg betalte 900 kr inkl moms og frakt for et romslig tomannstelt med ventilasjonsvinger men uten fortelt. Det er rimeligere å bestille flere, da frakten utgjør en stor del av prisen, så du kan ev henge deg på vennene mine hvis du kan vente litt på å få teltet? (Har venner som reiser med bil til dine trakter en gang i sommer) Sist redigert av Balanse : 17-05-08 kl 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Stabilt ustabil...
|
SUPERAKTUELT!!
![]() |
#72 |
Vaklende
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Forsåvidt en sambo? Hmm, betyr det at han må sove utendørs |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Stabilt ustabil...
|
![]() |
#74 |
Vaklende
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Hvis samboeren også får sove i telt tror jeg enten |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vaklende
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Stabilt ustabil...
|
Gapahuk tror jeg ikke er aktuelt, tenker meg en ferdigpakke klar ferdig sett opp og ferdig, det enkle er ofte det beste har jeg hørt..
![]() |
#77 |
Vaklende
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg ville tatt tremannsteltet, ja. Om du skal ha basisvarianten, ekstra ventilasjon eller fortelt er en smakssak, er det ikke? Prisforskjellen er ganske liten, du får et inntrykk her: |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Stabilt ustabil...
|
![]() |
#79 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Hvis gapahuken gjør plass til minst en person til, tror jeg jammen jeg skal svi av penger på den også :ivrig: Har du hodet klart nok til å regne ut hvor mye det blir? 3mannstelt og gapahuk?
![]() |
#80 |
Vaklende
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg tror ikke de kan kobles sammen utover at de selvsagt kan settes i vinkel mot hverandre. Gapahuk pluss tremannstelt med lufteluker (air) blir ca 934 kr + 312 kr med moms, men uten frakt. Frakten kan bli opp mot 500 kr i verste fall (din del av kaka), men det er den delen jeg jobber litt med ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
galskap, kosetur, reise med barn |
|
|