|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Vel, jeg har en motgravidfrase.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har også blitt spurt om jeg er gravid, uten å være det.
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg tror faktisk bedriftslegen som sa til meg "du får slutte med cola og loff da vet du, prøve å slanke deg litt annenhver uke eller noe" er det verste. At det er mulig å være så dømmende uten så mye som ha spurt hva man spiser, kommer jeg aldri til å glemme. Cola og loff spiste jeg aldri, og det er rimelig ergerlig at jeg aldri fikk fortalt dama hvor mye jobb det var å gå ned 10 kilo i etterkant av det besøket - kroppen min slankes ikke ved å "tenke litt på det annenhver uke". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg måper over hva folk kan si. Min mor er litt tynnere enn meg og har alltid vært veldig tynn hun også.
![]() |
#6 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Eg har i grunnen fått få stygge kommentarar, men synest det er veldig ubehageleg med vektkommentarar som folk forventar eit svar på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?"Du var jo så slank og pen da du traff J. Savner du ikke å være så pen?" - Jo, forsåvidt. Men jeg velger å synes at jeg er pen nå også, jeg.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg får ofte høre: - No må du ikke bli tynnere, da blir det ingenting igjen av deg. Og at beina mine ser ut som pipestilker. De gjorde kanskje det da jeg var 12 år, men no er jeg 25 og ønsker ikke å se ut som en liten jentunge uten former. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glad
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Mamma: Si meg, skal du ha barn igjen?
![]() |
#10 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg blir helt satt ut her av å lese alle kommentarene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har egentlig ikke fått så mange kommentarere på vekta, sikkert fordi jeg ikke har vært veldig overvektig i så mange år. Men det som egentlig fikk opp øynene mine for hvor stor jeg holdt på å bli var på jobb. Jeg er lærer på ungdomsskolen og var på vei inn i et klasserom med en klasse jeg bare hadde en time i uka. I det jeg kommer inn spør en av elevene læreren sin om det var "hun store" de skulle ha............ Så da bestemte jeg meg for at jeg ikke ville være den "store" læreren. Hvis han kalte meg deg var det sikkert andre som kalte meg den feite læreren og.... Det tok meg enda et halvt år før jeg kom igang.... Sist redigert av Anne C : 10-03-08 kl 10:50. Årsak: Teit skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg må bare si, sånn at alle dere som plutselig har begynt å stresse fordi de har køddet med vekt, spising og sånt noe skal roe seg litt ned, |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Da jeg var i begynnelsen av tjueåra - og trolig endel slankere enn jeg er i dag - fikk jeg denne fra en kollega med litt dårlige sosiale antenner: "Hvordan føles deg for deg som er så ung å være såpass stor", eller noe i den duren. Jeg ble målløs.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg fikk denne trivelige kommentare av mamma for et par dager siden: "Noen mennesker har en egen evne til å ta et rom med en gang de kommer inn i det, de stråler og alle legger merke til dem. Du har ikke den evnen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Så utrolig ekkelt å si noe sånt. En av oppgavene til mødre burde da være å bygge opp selvtilliten til sine barn mest mulig, enten de er blitt voksne eller ikke.
![]() |
#16 |
Epikur
|
Mange mødre ser det som sin rolle å "si det som det er", jekke ned eller bygge opp andre søsken om de mener det er forskjeller på andre områder.
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Så ille å lese denne tråden.
![]() |
#19 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Vi har da vel ikke noe med hva som skjer hjemme hos Sokk?
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg kommenterer ikke andres mulige gravidmage før de evt er i fødsel, så sant jeg ikke vet. Jeg er blitt klappet på magen selv (forbannade empiresnitt