|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
![]() |
#63 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Jepp, det var det jeg oppfattet fra svigermor også. Nå var du fin, i motsetning til før, liksom. Og hun er ikke hverken tynn eller lekker, så jeg skjønner ikke helt hva hun skal mase om. Ikke at man burde mase om dette uansett, men det er ikke slik at hun er PerfektDameTM.
Det er helt utrolig. Du som er så pen? (Snipa er modellvakker og ser ut litt slik Kim Wilde gjorde da Kim Wilde var på sitt aller vakreste en gang på 80-tallet. Strøken, rett og slett. )
![]() |
#64 |
I mål
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg tror faktisk bedriftslegen som sa til meg "du får slutte med cola og loff da vet du, prøve å slanke deg litt annenhver uke eller noe" er det verste. At det er mulig å være så dømmende uten så mye som ha spurt hva man spiser, kommer jeg aldri til å glemme. Cola og loff spiste jeg aldri, og det er rimelig ergerlig at jeg aldri fikk fortalt dama hvor mye jobb det var å gå ned 10 kilo i etterkant av det besøket - kroppen min slankes ikke ved å "tenke litt på det annenhver uke". |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
![]() |
#66 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Det beklager jeg. Jeg ser at den var litt nedlatende. Bare for å ha sagt det er det ikke vektoperasjon eller overvekt jeg var nedlatende mot, men akkurat denne jenta. Jeg legger meg flat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Epikur
|
Hæ? Du er jo nyyyydelig!
![]() |
#68 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Verste, jeg vet ikke...
![]() |
![]() |
#69 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg blir rett og slett dypt sjokkert over hva folk får seg til å si. Endel av kommentarene er jo rett og slett helt horrible.
![]() |
#70 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Herrgud, hva en del av dere har fått høre, da?!?!?!
![]() |
#71 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg måper over hva folk kan si. Min mor er litt tynnere enn meg og har alltid vært veldig tynn hun også.
![]() |
#72 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?I tenåra var jeg veldig mager og veldig flatbrystet, noe min daværende kjæreste kommenterte slik: "Fy faen, jeg drukner omtrent mellom brøsta dine". Nice.
![]() |
#73 |
<*(((<
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Sukk, dette var ikke tråden å lese for å få tilbake troen på menneskeheten, akkurat. Spesielt ille syns jeg det er å høre at nære familiemedlemmer kan si så mye stygt og skadelig.
Noen hadde tydeligvis kraftig misforstått dette med "frekk prating". |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Yes, we can!!
|
![]() |
#75 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Eg har i grunnen fått få stygge kommentarar, men synest det er veldig ubehageleg med vektkommentarar som folk forventar eit svar på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Neimen, skal du ha en til ? (barn) - nei jeg er bare feit svarte jeg og dama nærmest løp avgårde.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 08-03-08 kl 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?"Du var jo så slank og pen da du traff J. Savner du ikke å være så pen?" - Jo, forsåvidt. Men jeg velger å synes at jeg er pen nå også, jeg.
![]() |
![]() |
#78 |
En Som Trener
|
Jeg skjønner godt at du stusset over denne setningen jeg skrev tidligere:
Uttalelsen min er dessverre svært farget av at jeg kjenner disse barnas mor og VET veldig godt hvordan hennes forhold til vekt og overvekt er. Jeg mener ikke at barn generelt får dårlige holdninger hjemmefra selv om jeg ser at det er det jeg har skrevet direkte. Beklager! Skal utdype litt mer videre her:
![]() |
#79 |
En Som Trener
|
Dette var vel omtrent min fars mantra.
![]() |
#80 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg får ofte høre: - No må du ikke bli tynnere, da blir det ingenting igjen av deg. Og at beina mine ser ut som pipestilker. De gjorde kanskje det da jeg var 12 år, men no er jeg 25 og ønsker ikke å se ut som en liten jentunge uten former. |
![]() |
![]() |