|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Toppløs soling?Jeg solte meg toppløs på slutten av åtti- og begynnelsen av nittitallet. Nå gjør jeg det kun når jeg er på nakenstrand. I Italia tidligere i sommer så jeg en eneste dame på stranden med puppene løse, og hun var dansk.
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Toppløs soling?For meg er toppløs soling innmari 80-talls. Så utrolig 80-talls at jeg plukket frem et uttrykk som innmari.
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Toppløs soling?Ang skille: det er jo enkelt-penkelt å knyte halsknyingen bak på ryggen mens man soler seg? Evt la halsknytingen være åpen? (Så lenge man ikke har trekantsbikini.) Jeg har aldri skille etter seler, kun etter cupen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toppløs soling?Soling?
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Toppløs soling?Harry med soling? Nei nå må dere gi dere. Altså, greit nok at det er harry å ta solarium året rundt, og rigge seg til i bikini på verandaen med soloppsamlende aluminiumsfolie fra april til september, men å være ute og være på stranda med ungene er da virkelig ikke harry. Den lille sola vi har her til lands er det godt å få med seg, syns nå jeg. Jeg er ikke av den sorten som blir mørkebrun uansett hva jeg gjør, men jeg syns det er deilig å ha litt annen farge om sommeren. Veldig deilig. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
saftig
|
Sv: Toppløs soling?Enig med Maximillia, å sole seg er ikke harry i seg selv. Men når man ligger strak ved bassenget uten å bade, og smører seg med sololje og er unaturlig mørkebrun over det hele - da har man tippet over i harrykategorien.
|
|
|
#9 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Toppløs soling?
Det er godt jeg ikke bruker sololje.
|
|
|
#10 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Toppløs soling?Harry å sole seg? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Kjempedeilig? For meg er det noe av det mest smertefulle som finnes, og endatil særdeles kjedelig.
Jeg er ikke bare like bleik overalt, jeg er likbleik overalt.
I så fall blir jeg aldri særlig pen.
|
|
|
|
#12 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Toppløs soling?
|
|
|
#13 |
|
Sviiisj!!
|
Hæ?! Det er da ikke deilig å ligge i sola?
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Toppløs soling?Jeg bruker kun truse når jeg soler meg hjemme og på min egen terrasse. Unger og mann får løpe rundt, men jeg gjør det ikke hvis det er så mange andre til stede. Hadde en venninne på besøk en uke, og da hadde jeg en topp som jeg tok på¨meg når jeg måtte reise meg fra solsenga. Det er liksom ikke heeeelt ok å sprade rundt med hengepupper når det er andre tilstede... |
|
|
|
#15 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Toppløs soling?Jeg føler meg ikke bekvem toppløs.
|
|
|
#16 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Toppløs soling?Soling er vel ikke harry, alle blir penere med litt farge.
|
|
|
#17 |
|
saftig
|
Sv: Toppløs soling?Når man er på stranden, og har badet seg kald - da er det deeeeeilig å ligge i solen og sløve! Så ligger man der til man trenger et nytt bad, og så repeterer man det hele til det er på tide å gå hjem. Jeg elsker sjøen!
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Det er aldeles grusomt. Jeg tenkte på det litt lave d-vitaminlageret mitt (visstnok vanlig blant overvetktige fordi vi ikke soler oss så mye) så jeg la meg ute på verandaen i en halv time for noen uker siden. Noe så grønnjævlig fælt. Det var sommerens første og siste soling, tror jeg. Jeg foretrekker vitaminmangel. Og stranda? Sola steiker da på en selv om en er i vannet. Men mindre man har hele kroppen under vann - til enhver tid!
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Toppløs soling?Toppløs-soling er harry, og det er ikke ofte man ser toppløse lenger, synes jeg. Fine, hvite pupper inni i en enda finere bikini er både mer sexy og delikat!
|
![]() |
|
|