|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Den nye ekteskapsloven og KRF
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Den nye ekteskapsloven og KRFMen selv om Moseloven ble opphevet, så kan jo Jesus ha stått for den før den ble det.
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Sv: Den nye ekteskapsloven og KRFJeg kjenner at jeg bør holde meg unna bibeldiskusjoner
|
|
|
#5 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stusset litt nå, trodde du bodde på Sørlandet og kunne ikke fatte hvorfor de snakket engelsk til deg.
|
|
|
#6 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er født og oppvokst i tjukkeste bibelbeltet, altså Sørlandet.
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Neida, det bekymerer meg ikke, jeg har flere kristne venner hjemme i Norge, til og med ei som er prest, og de kristne jeg omgås er helt normale, oppegående mennesker, som ikke er ekstreme på noe som helst vis. Ei heller i meningene sine. Min bestevenn her er også kristen, men det merkes ikke i hverdagen, om en ser bort fra at hun alltid ber før maten, og går i kirka hver søndag. Bortsett fra det er hun rå på de fleste måter, og langt fra noe gudsord fra landet, for å si det sånn
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Poenget her var vel hva han hadde sagt, ikke om han ombestemte seg?
|
![]() |
|
|