Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-09, 21:03   #61
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Gammel 09-12-09, 21:04   #62
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv foretrekker jeg å feire hjemme med mann og barn, min mor med mann og min far. Men jeg sender min barnløse bror med samboer. Bare pass på, for barnas deres skyld, at det ikke er brennesler i nærheten ...

Gammel 09-12-09, 21:15   #63
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Kult! Jeg tar med mann, barn, mor og søster med ny kjæreste som er like gammel som mor og som mor nekter for at finnes, bortsett fra når hun kaller ham pedo.

Jeg har lyst på kalkun i år (men kommer til å knaske en del ribbesvor på si', så den bør være sprø!). Med baconstekt rosenkål, poteter og sjysaus til. Også vil jeg ha kirsebærlikør! Og mor mi liker å drikke seg sentimental litt utpå kvelden, håper det er rom for litt sipping når de aller minste er lagt?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:22   #64
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker å komme helt alene, så jeg kommer ikke til å være noe til bry. Ingen sære krav herfra, det eneste jeg trenger er god plass ved bordet og fullstendig ro før, under og etter maten, det er ikke for mye forlangt syns jeg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:26   #65
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Åh, vi kommer gjerne, vi også! To voksne og to barn - og mine foreldre, svigersene, mine to brødre, to sett svogre/svigerinner, fire unger, to hunder og en enslig onkel. Også bestemora mi, da. Dessuten ser jeg gjerne at du flyr opp (og ned) min lillesøs og hennes samboer).

Vi vil ha litt variert kost; pinnekjøtt (men pappa tåler ikke lukta, så det må kokes utendørs), ribbe, kjøttkaker, pølser og alt tilbehør du kan tenke deg. Riskrem og karamellpudding til dessert. Utpå kvelden vil vi gjerne ha noen pizzaer.

Juletreet må være stort og bugnende - og pakkehaugen under likeså. Ønskelister sendes på forespørsel!

Vi glær oss!

Gammel 09-12-09, 21:32   #66
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Selvfølgelig! Med litt flaks kommer Esme, hun fikser det meste!

Jeg kommer ja, med barn og mann. Vi har ikke fått pakket ut tingene våre, så du må ordne med klær til oss også. Og så er jeg jo i tredje trimester selv på julaften, og foretrekker en god lenestol med puff.

Om jeg skal sette epidural på Pingis, så husk at jeg ikke greier så lett å bøye meg, så du må løfte henne opp sånn at jeg kan gjøre det fra lenestolen. Mannen min er allergisk mot hunder og katter, så vi bør nok ha eget rom og eget juletre.

Gammel 09-12-09, 21:33   #67
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror dessverre ikke det passer, men jeg lurte på om jeg kunne sende noen familiemedlemmer som stedfortredere. De er veldig festlige, noe uforutsigbare og ekstremt snobbete.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:36   #68
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Jeg kommer alene; det er sikkert mange kjekke menn å sjekke opp på juleparty. Vanlig norsk jul er så kjedelig...

Siden det er jul kommer jeg i "Surret Svinestek"-kjolen min.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 22:01   #69
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Hvis jeg for samvittighetens skyld kan ta med svigermor hadde det vært fint. Hun tåler ikke hvetemel eller melkeprodukter, og tidvis tåler hun knapt seg selv.

Vi vil gjerne at alle åpner en og en pakke. Og alle skal se og beundre etter tur, hvis ikke blir jeg sur. (Og da må jeg få hjemmelaget kirsebærlikør til trøst)

Gammel 09-12-09, 22:05   #70
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Missa, har du glemt brystvortene dine?

Gammel 09-12-09, 22:05   #71
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Klart vi må åpne en etter en. Håper dere også har en nisse som kommer opp den snøkledde bakken med sleden? Hvis ikke blir vi VELDIG skuffa altså! bare så du vet det! Det blir ikke jul uten nissen med slede. Men det tar jeg egentlig som en selvfølge at du ordner for oss.

Gammel 09-12-09, 22:08   #72
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

er dette noen sånn intern spøk?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 22:48   #73
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vi kommer alle sammen. 2 voksne, 3 barn som ikke klarer å oppholde seg i samme rom uten krangling, hyling, sutring og generelt dårlig oppførsel. Men jeg regner med at du har supernanny klar?

Dessuten blir mine foreldre med, min far må ha ubegrenset tilgang til toalett og forteller gjerne om farge, lukt og konsistens (!) etterpå. Han krever bare nær-ihjelstekte koteletter og store mengder smeltet fett sammen med rødkålen sin. Min mor vil ha ribbe uten sprø svor, mannen vil ha med sprø svor, jeg vil ha medisterpølser, sønnen vil ha medisterkaker, Mellomsøster spier bare pølsebrød med ketchup og sprø løk mens Lillesøster prøver iherdig å få all maten til å trekke inn via huden!

Jeg er allergisk mot juletre, katter, hunder og hester, så jeg regner med at du sørger for at slike ting har plass i eget rom.

Can't wait to be served!

Gammel 09-12-09, 23:11   #74
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kommer med mann, barn og katt samt foreldre og en gammel onkel. Vi tar gjerne ribbe, i tillegg vil mannen gjerne ha pinnekjøtt. Barnet bestiller pølser,og vil ha spagetti til. Vi må også hentes, og jeg synes hest og slede høres passende ut.

I likhet med Esme er jeg i 3.trimester til jul, og vil også ha en god stol. I tillegg må juletreet være ekte, men julestjernene ser jeg helst at du dropper da jeg er allergisk mot dem.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 23:13   #75
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

er dette noen sånn intern spøk?

At Missa misser 2 stk. brystvorter er nok en intern spøk, jah.

Gammel 09-12-09, 23:20   #76
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå har jeg lest begge trådene og ler høyt for meg selv...
Fikk ikke med meg "invitasjonen" i fjor, da var jeg syk.

Jeg tar med 3 barn, mine foreldre, min bror (han har dessverre ikke noe dame, men du finner vel en til han?... og forresten, kanskje en ny mann til meg og....). Av dyr har jeg kun hybelkaniner, men det holder vel?

Gammel 10-12-09, 00:20   #77
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg takker for innbydelsen og kommer gjerne.
SIden i egentlig er bedt bort et annet sted så tar jeg med meg de også.
Så totalt er i en gruppe på 15 som kommer.
Mamma har et burugleblikk, men det er stort sett bare å jatte med henne til dyrlegen kommer. Hun og den ene søsteren min elsker å hjelpe til, men mamma ender som oftest med å ære i veien. Men det fikser du.
Det kommer også en hund kom jeg på, en sånn liten sak som er spinnvill.
Hun ene som kommer er gravid, men jeg vet ikke om hun er sånn sær gravid, men den tar du nok på sparket. Det blir forøvrig første gangen jeg møter henne også.

Gammel 10-12-09, 00:28   #78
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg dævver. Dette blir bare verdens beste juleselskap.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 00:58   #79
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Takk for invitasjon! Vi kommer gjerne.
Og etter fjorårets suksess så blir det nok enda finere i år.
Vi tar med hele familien vi, så det skulle bli, meg, mannen, Lille, svigers, mine foreldre og min stemor. Min mor kan ikke være i samme rom som min stemor, men du fikser sikkert det.
Svoger, stebror og to oldemødre (den ene veldig dement og den andre noget skrøpelig og engstelig) og to hunder hvorav den ene burde hatt diagnose ADHD eller rett og slett gal.
Vi ønsker pinnekjøtt, lutefisk, saftig ribbe med sprø svor, medistergreier, juletorsk og kalkun. Og alt av tilbehør, waldorfsalat, fett, brun saus, sandefjordsmør, tyttebær, kålrotstappe, gulrotstuing, ertestuing, god stuffing, syltede gresskar, rødbeter, bacon osv.
Åh jeg ble så glad når jeg så invitasjonen din i år igjen Knerten, jeg gleder meg veldig.
Åh ønskeliste ja, Lille trenger ny seng, den må ha tempurmadrass. Jeg ønsker med ny sofa, den du vet (du er jo fremdeles tankeleser, sant?) komfyr med induksjonstopp og penger. Gubben ønsker seg ny armanidress, wii, ps3, ny tv (stooor flatskjerm), Ny laptop og ny bil.
Til resten av gjengen kan du improvisere, jeg kan jo ikke gjøre det for lett for deg heller.

Gammel 10-12-09, 18:53   #80
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hva med svineinfluensa, Knerten?
Har du beredskapen i gang? Jeg vil helst at en lege er den som legger beredskapsplanene. Eller i verste fall et annet opplyst menneske. Absolutt ikke en skogskonge. Jeg skal ikke vaksineres før neste uke nemlig så det kan da hende jeg ikke er helt beskyttet om jeg utsettes for smitte.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.