|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!
![]() |
#62 |
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Selv foretrekker jeg å feire hjemme med mann og barn, min mor med mann og min far. Men jeg sender min barnløse bror med samboer. Bare pass på, for barnas deres skyld, at det ikke er brennesler i nærheten ...
![]() |
#63 |
*_*
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Kult!
![]() |
![]() |
#64 |
<*(((<
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg tenker å komme helt alene, så jeg kommer ikke til å være noe til bry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Åh, vi kommer gjerne, vi også! To voksne og to barn - og mine foreldre, svigersene, mine to brødre, to sett svogre/svigerinner, fire unger, to hunder og en enslig onkel. Også bestemora mi, da. Dessuten ser jeg gjerne at du flyr opp (og ned) min lillesøs og hennes samboer).
![]() |
#66 |
Mother of Dragons
|
Jeg kommer ja, med barn og mann. Vi har ikke fått pakket ut tingene våre, så du må ordne med klær til oss også. Og så er jeg jo i tredje trimester selv på julaften, og foretrekker en god lenestol med puff.
![]() |
#67 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg tror dessverre ikke det passer, men jeg lurte på om jeg kunne sende noen familiemedlemmer som stedfortredere. De er veldig festlige, noe uforutsigbare og ekstremt snobbete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Åh! Jeg kommer alene; det er sikkert mange kjekke menn å sjekke opp på juleparty. Vanlig norsk jul er så kjedelig...
![]() |
![]() |
#69 |
Fola Blakken
|
![]() |
![]() |
#70 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Missa, har du glemt brystvortene dine?
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Klart vi må åpne en etter en. Håper dere også har en nisse som kommer opp den snøkledde bakken med sleden? Hvis ikke blir vi VELDIG skuffa altså! bare så du vet det! Det blir ikke jul uten nissen med slede. Men det tar jeg egentlig som en selvfølge at du ordner for oss.
![]() |
#73 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Vi kommer alle sammen. 2 voksne, 3 barn som ikke klarer å oppholde seg i samme rom uten krangling, hyling, sutring og generelt dårlig oppførsel. Men jeg regner med at du har supernanny klar?
![]() |
#74 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg kommer med mann, barn og katt samt foreldre og en gammel onkel. Vi tar gjerne ribbe, i tillegg vil mannen gjerne ha pinnekjøtt. Barnet bestiller pølser,og vil ha spagetti til. Vi må også hentes, og jeg synes hest og slede høres passende ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
At Missa misser 2 stk. brystvorter er nok en intern spøk, jah.
![]() |
#76 |
trenger lading
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Nå har jeg lest begge trådene og ler høyt for meg selv...
![]() |
#77 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg takker for innbydelsen og kommer gjerne.
![]() |
#78 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg tror jeg dævver. Dette blir bare verdens beste juleselskap.
![]() |
#79 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Takk for invitasjon! Vi kommer gjerne.
![]() |
#80 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Hva med svineinfluensa, Knerten? |
![]() |
![]() |
|
|