Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan prikker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 20:13   #61
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan prikker du?

Dere er jammen fornøyelige i kveld.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:13   #62
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Man legger merke til Rine ja.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:14   #63
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde du litt lang ferie du også, altså?

Kanskje på tide å hanke inn unger nå? Ja, tror det. :stikker:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:14   #64
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jo - men nå fordi jeg veldig ofte er veldig enig.

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:14   #65
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oy, mange innlegg imellom. Den var til SF.

Gammel 12-08-10, 20:14   #66
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror forresten du smilefjes er den eneste som har fått to røde av meg (ikke etter hverandre altså). De er nok druknet i alle de grønne jeg har gitt meg, men du har tydeligvis en evne til å provosere meg som ingen andre her besitter.

Og mht antall rødprikker jeg selv har fått så har jeg tydeligvis liten injurierende kraft, men jeg husker en jeg fikk av Mim. En veldig, veldi sinna en. Som jeg nok provoserte kraftig frem. Hun fikk forøvrig en grønn en i retur.

Gammel 12-08-10, 20:15   #67
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har da ikke fått to røde av deg jeg vel?

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:16   #68
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil krangle litt. Kan ikke noen lage en tråd som provoserer meg?

Gammel 12-08-10, 20:19   #69
Slettet bruker
Passiv

Standard

Frøy - det blir litt utfordrende altså - jeg har aldri sett deg forbanna egentlig så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Den med ansiktshår funker ikke den da?

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:19   #70
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ikke fornøyelige; har bare fjaseradaren på på maks styrke. Dette er en potensiell fjase-avsporings-tråd, og Enkelte som ikke kan annet enn å fjase, yngler til som fluer mot lyset.

Fluers tenningsmønster påvirkes av lys?

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:19   #71
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg tror forresten du smilefjes er den eneste som har fått to røde av meg (ikke etter hverandre altså). De er nok druknet i alle de grønne jeg har gitt meg, men du har tydeligvis en evne til å provosere meg som ingen andre her besitter.

Og mht antall rødprikker jeg selv har fått så har jeg tydeligvis liten injurierende kraft, men jeg husker en jeg fikk av Mim. En veldig, veldi sinna en. Som jeg nok provoserte kraftig frem. Hun fikk forøvrig en grønn en i retur.

Er det slik du får de grønne prikkene, rine?

En grønn retur på rødprikking er forresten veldig provoserende, tror jeg. Tilsiktet?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:20   #72
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

SF-Nei i grunnen ikke, jeg napper mitt enslige hår og ferdig med det liksom.

Nei kansje jeg ikke er så lett å fyre opp. Kansje jeg må finne meg en tråd å liksom bli sinna i.

Gammel 12-08-10, 20:20   #73
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

2003 og 2007 er mye kulere enn 2004 og 2008!

Gammel 12-08-10, 20:21   #74
Slettet bruker
Passiv

Standard

Heavy Metal Hamster?

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:22   #75
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er lenge siden, smilet, jeg husker ikke hva og hvorfor, bare at du var fryktelig skarp og påståelig og at jeg ble av det. Det ender de beste. Du skal være stolt, som sagt sitter ikke de røde veldig løst hos meg. Noe som nok også har en sammenheng at jeg ikke klarer å rødprikker fra iphonen. Og bare grønnprikke uten kommentar.

Gammel 12-08-10, 20:23   #76
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

2003 og 2007 er mye kulere enn 2004 og 2008!

Nei nå får du gi deg! 2004 er jo det året jeg ble 20år og 2008 var tross alt det året da Barack Obama velges som den første
afrikansk-amerikanske presidenten i USA.

Så det så!

Gammel 12-08-10, 20:25   #77
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kanskje det er bare tull når jeg sier at jeg er forundret over at jeg igrunnen får lite røde prikker. Kanskje jeg får en hel haug, jeg bare glemmer dem?

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:28   #78
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Tilsiktetfilsmiktet. Altså, jeg stod jo for det hun rødprikket meg for, selv om jeg kunne forstå at hun ble hissig på meg. Jeg husker ikke hva jeg skrev i den grønne, men det kan jo hende at det svei like mye som en rød ville ha gjort. Jeg har liksom aldri spurt om det.

Gammel 12-08-10, 20:29   #79
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg prikker ikke så mye, men når jeg prikker så er det som regel grønne gitt i glede og godt humør. Røde gis kun når noen går virkelig over streken, er særdeles lite reflekterte eller skal hevde seg ved å tråkke litt på andre.

Får jeg røde selv så kan jeg enten tenke "jaja" og ikke bry meg, men hvis prikken kommer fra noen som jeg opplever er litt på bærtur, så outer jeg den for å drive diskusjonen videre. Spesielt om prikken egentlig har med diskusjonen å gjøre, og heller burde vært tatt der. Jeg rødprikker ikke tilbake som hevn nei. Men generelt gjør jeg ikke så mye, for får et av mine svar en rød prikk, er det som regel 3-4 andre som gir grønn prikk for det samme. Så da er det vel bare representativt for allmennheten.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:55   #80
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Vanskelig når jeg ikke kjenner deg så godt. Mye lettere å provosere de som har vært her en stund. Hvis man er ute etter det, altså.

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Er det slik du får de grønne prikkene, rine?

Ved å prikke meg selv? Det hadde vært noe.

o -rine, du er den smarteste, peneste og mest fantastiske FP-eren ever.. :drømmer:

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Kanskje jeg egentlig har fått i bøtte og lass med røde?! :gullfisk:

Jeg vet jo at jeg har fått mange, men jeg kan faktisk ikke huske en eneste en. :definitivt gullfisk:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.