|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Jeg liker gladmeldinger jeg. Og hvis venner poster glade innlegg om noe de har klart på FB så tenker jeg "fint for deg" og skriver det gjerne også. jeg får mark av folk som på død og liv skal være så himla kritiske til FB og gi uttrykk for at de synes det blir falsk og kunstig og skrytete når folk er glade på Fb fordi det ikke gir hele sannheten. Jeg poster gjerne bilde av pøbelprinsessen når hun spiller fløyte på kulturskolekonsert, og konsekvent ikke når hun slår krøll på seg en travel morgen. det betyr ikke at jeg ikke innser livets realiteter, ei heller at jeg prøver å gi inntrykk av det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?
Enig. Jeg poster ikke så mye bilder, men heller av pode som spiller fotball en pode som spiller PS, liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
By the Sea
|
Her uttrykker du på en nøyaktig måte det jeg ønsker å gi uttrykk for med denne tråden pøbelsara.
![]() |
#84 |
Halloen!
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Jeg har en bekjent som etter år med himling over alle dustene på FB plutselig registrerte seg en dag. Han startet med å proklamere på veggen sin (som svar på alle velkomsthilsener) at han mest sannsynlig ikke kom til å bruke FB i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Halloen!
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Ja, bursdager på FB er toppen. Før kunne man jo riskere å gå en hel dag på jobb uten at noen husket på at man hadde bursdag (det er jo ikke helt akseptert å minne folk på sånt selv) men på FB er det alltid mange som-med litt hjelp- husker på en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Jeg svarer uten å ha lest tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Dig for victory!
|
Jepp. Det er spammingen som er irriterende (og ofte formen de skrives på), ikke gledesutbruddene. Gledesutbrudd kan jeg komme med selv, over ting som er komplett uinteressant for andre. (Tenk å få drikke en hel kopp te før den blir kald, for eksempel! Det fortjener da et av de pokkers hjertene.) Men sånne "bebis <3 er fem måneder i dag <3<3<3 etterpå er dt besøk av værdens beste søster/venninne/tanta til Hepstars/fandens oldemor:)))))))) gleder meg!!!!!!" -statuser, de irriterer jeg meg over. Og jeg kan godt finne på å gjøre narr av dem i andre sammenhenger. So shoot me.
![]() |
![]() |
#89 |
By the Sea
|
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Mathilda - blir ikke nødvendig med noe skyting, tror jeg. :humring:
![]() |
#90 |
By the Sea
|
Om du får tid, så kan du jo lese hele tråden - jeg lurer nemlig på hvordan man kan være så sikker på om et gledesuttrykk er genuint eller ikke?
![]() |
#91 |
Dig for victory!
|
Og det er vel alle enige i? Jeg kan godt finne på å sparke litt i retning hæppimøffinsstatuser, men det er jo ikke gledesuttrykkene jeg har problemer med i så fall.
![]() |
![]() |
#92 |
anglofil
Ja, jeg skal prøve å få lest tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Halloen!
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Jeg har hørt at det er mulig å være så forbanna at man seriøst vurderer drap, eller i det minste skilsmisse, en kveld, for så å være totalt |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Ja, det gjør jeg. Ekte glede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
By the Sea
|
Nettopp!
![]() |
#96 |
By the Sea
|
Nei, alle er jo ikke enige i det - man kan bli irritert av mange grunner når folk er åpenlyst glade.
![]() |
#97 |
anglofil
Det er sant men det er ikke den type ulykkelighet jeg snakker om. Jeg mener den som er der hele tiden, den alvorlige. Den som gjør at folk medisineres og går til behandling. Alikevel ser det ut til at mange har et stort behov for å "late" som alt er bare fryd og gammen på FB, det er viktig å fremstå som suksessful og glad som alle andre. Og det er jo ikke uten grunn, for hvem vil vel være dårligere, tristere eller mindre suksessfull en "alle andre"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Jeg nekter å tro at noen har problemer med at andre er glade, det er vel heller måten det kommer til uttrykk på? For egen del ligger problemet helst i at det blir så endimensjonalt, på et vis. Ikke at noen er glade for å ha løpt ei mil eller bakt sånne kaker med for mye glasur eller at ungen blir eldre og hva det nå ikke er. Det er jo stas alt sammen.
![]() |
![]() |
#99 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Jeg blir ikke glad når ungene blir eldre. Kaker, der i mot, er til glede. De krangler ikke om badet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
anglofil
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|