Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du sagt noe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-07, 22:56   #81
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du sagt noe?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kom forresten på en historie en kollega fortalte en gang: Han hadde kjøpt en pose donuts og tok undergrunnen til jobb. Etter hvert tok han seg en donut fra posen som stod på setet mellom ham selv og sidemannen. Så tok sidemannen og tittet på ham, og TOK en donut! Troy (min kollega) ble helt bestyrtet, men visste ikke hva han skulle si, og tok demonstrativt en ny donut til. Etter en stund gjorde sidemannen det samme. Så var posen tom, og sidemannen gikk av toget. Troy satt sjokkert tibake. Så så han på den andre siden av setet: Der stod posen med donuts.... Det var HAN som hadde forsynt seg med den fremmedes donuts! og

Jeg ser det så levende for meg!

Gammel 31-05-07, 23:02   #82
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En annen historie om mat-tyver - ikke for sarte sjeler:

Da jeg jobbet med industrimaling ved bygging av oljeplattformer en gang (ja, jeg har hatt mange rare jobber ) hadde jeg en del "røffe" kolleger. Noen av disse malerne var skikkelig tøffe rallartyper. Reiser fra jobb til jobb, bor i brakker og en del av dem har ikke ubetydelige løsemiddelskader. En av dem fortalte meg, litt lystig, over lunsjen en dag:
Malerkollega: - Vi hadde sånn trøbbel på brakka med en som stjal mat fra kjøleskapet. Vi visste hvem det var, og advarte ham mange ganger, men han ga seg ikke. Så en dag tok vi ham på fersken om spikret ham til gulvet. Sånn korsfesting, gjennom hendene.
Polyanna:
Kollega: - Vi HADDE advart ham altså!
Polyanna: - Men hvordan GIKK det med ham??
Kollega: :trekker på skuldrene: - Ja, han måtte jo på sykehus, da!

Kanskje du skal dra den historien i lunsjen en dag?

Gammel 31-05-07, 23:06   #83
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Polyanna: Tenker du passet deg vel for å bølle med dem etter denne historien ja. :aner ikke hvilken smiley som passer, men føler det burde være en:

Gammel 31-05-07, 23:38   #84
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom forresten på en historie en kollega fortalte en gang: Han hadde kjøpt en pose donuts og tok undergrunnen til jobb. Etter hvert tok han seg en donut fra posen som stod på setet mellom ham selv og sidemannen. Så tok sidemannen og tittet på ham, og TOK en donut! Troy (min kollega) ble helt bestyrtet, men visste ikke hva han skulle si, og tok demonstrativt en ny donut til. Etter en stund gjorde sidemannen det samme. Så var posen tom, og sidemannen gikk av toget. Troy satt sjokkert tibake. Så så han på den andre siden av setet: Der stod posen med donuts.... Det var HAN som hadde forsynt seg med den fremmedes donuts! og

Er det mulig?!

Gammel 01-06-07, 00:21   #85
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg verner om bollene mine og ville nok ikke latt den være ubevoktet, men sett fra et akademisk perspektiv: Jeg ville ikke turt å anklage, all den stund det teoretisk sett kunne vært en annen tyv på ferde, og kvinnemennesket kunne ha kjøpt sin egen bolle. Så jeg ville spurt henne: "Så du hvem som rappet bollen min?"

Selvølgelig

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 01:03   #86
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har aldri møtt på så frekke folk noensinne, så jeg hadde nok blitt veldig satt ut dersom noen hadde tatt en bolle av meg uten og spørre. Jeg tror ikke jeg ville sagt noe altså, hadde nok bare blitt veldig perpleks.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 01:33   #87
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Polyanna: Hilarious!

Ang HI: Utrolig frekt! Men jeg hadde nok hevet meg over det (les: konfliktsky).

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 08:28   #88
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, de konflitskyes beste venn: Lappen på oppslagstavlen:

Sitat:

Kan den eller de som tok bollen min vennligst returnere den eller kr 5,- på min pult for å unngå rettslig forfølgelse.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 10:22   #89
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kan si at jeg garantert ikke hadde klart latt være å si noe.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 10:32   #90
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må fortelle noe jeg og da. Var på sommerfest i barnehagen.

Det var da et foreldrepar som ikke hadde med seg noe tilbehør til pølsene de skulle grille. Så de lånte ketchupen til noen andre på bordet. Når den da var rimelig slunken og de ikke fikk mer ut av den, så sa faren "jeg finner en annen". Så han travet bort og tok en flaske fra nabobordet og sa "det er ok, ikke sant?" MENS han forskynte seg. I samme slengen så hev han på en skje med potetsalat fra de samme foreldrene. Men en selvfølgelig mine.
Syntes det var kjempefrekt jeg. Spørre MENS man tar... og etterpå ta enda mer! De som ble tatt fra var ganske paffe.

Gammel 01-06-07, 10:33   #91
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke blitt paff i en bhg-sammenheng. Der syns jeg det er helt naturlig å dele med alle, nesten forventet, faktisk.

Gammel 01-06-07, 10:47   #92
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg hadde ikke blitt paff i en bhg-sammenheng. Der syns jeg det er helt naturlig å dele med alle, nesten forventet, faktisk.

Jeg også, faktisk.

Gammel 01-06-07, 10:59   #93
Pastill
Pauset

Standard

Jeg syntes man skal spørre uansett jeg. Det er normal høflighet, så lenge ting ikke blir samlet på ett bord så alle deler med alle.
Var ingen som hadde med potetsalat nok til alle. Skal man dele med alle så blir det jo ikke noe igjen.

Ser liksom ikke at barnehagen er det store unntaket. Hvis det ikke er barn som glemmer seg da. Det hadde jeg ikke brydd meg noe om.

Gammel 01-06-07, 11:14   #94
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så deler man til det er tomt. Beklager, jeg klarer bare ikke se noe galt i det han gjorde i den settingen.

Gammel 01-06-07, 11:18   #95
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må si meg enig med Pastill, jeg. Hvis det ikke er avtalt fellestilbehør, men at hver og en har med seg til sitt bruk, synes jeg det er normal høflighet å iallefall spørre før man tar. Dette synes jeg er i samme kategori som bollestjelingen - dersom man hadde spurt, får man helt sikkert lov å ta.

Gammel 01-06-07, 11:20   #96
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så deler man til det er tomt. Beklager, jeg klarer bare ikke se noe galt i det han gjorde i den settingen.

Men det hadde da ikke kostet mange kalorier å spørre først? Jeg synes man kan være høflig i settinger der det forventes at man skal dele. Selv sier jeg alltid takk når jeg får noe, selv om jeg forventer å få det jeg får. Jeg takker for eksempel alltid for maten selv om vertene har innvitert meg på mat.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 11:21   #97
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville latt som ingenting og sagt: Jeg mener da bestemt at jeg hadde to boller her. Det var da merkelig.

Så kunne jeg avvente reaksjon.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 11:22   #98
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg hadde ikke sagt noe tildenne kollegaen som tok en bolle. Men jeg hadde sikkert blitt så paff at haken hang en meter ned..
Hvis det hadde vært en jeg kjente veldig godt hadde saken stilt seg annerledes..

Gammel 01-06-07, 11:23   #99
Pastill
Pauset

Standard

Jeg vurderer ta med en kyllingsalat istedet for grillmat neste gang, rett og slett fordi det ikke var plass nok så alle fikk grillet.
Skal vi ikke kunne forvente å spise oss ok mett fordi de andre ikke har med seg salat da?

Upraktisk hvis jeg må ha med til alle hvis jeg ikke skal framstå som supergnien.

Gammel 01-06-07, 11:28   #100
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg vurderer ta med en kyllingsalat istedet for grillmat neste gang, rett og slett fordi det ikke var plass nok så alle fikk grillet.
Skal vi ikke kunne forvente å spise oss ok mett fordi de andre ikke har med seg salat da?

Upraktisk hvis jeg må ha med til alle hvis jeg ikke skal framstå som supergnien.

Det er forskjell på å forsyne seg av hovedrett og tilbehør, syns nå jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.