|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Vi er ganske mange som er mellom der også, altså. Jeg har ikke noen førstelinjejobb, men jeg jobber mye likevel på toppen av hjemmeskole og alt. Ikke sinnsykt travelt, men absolutt ikke feriemodus. Riktignok føles ikke min jobb like viktig som mange andres nå, men samtidig trengs sånne som meg for å holde driften gående og ta vare på dokumentasjonen og alt.
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Ikke en skit, mer enn at jeg kan spise middager som bare jeg foretrekker, bare de går fort å lage. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Har vel egentlig bedre tid enn vanlig, da jeg kun jobber sånn ca vanlig dag. Men i og med at vi alle sitter hjemme hele dagen, blir det mer tid som går med til husarbeid, så får egentlig ikke gjort noe mer enn vanlig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg burde nok fått tid til å gjøre husarbeid, siden jeg ikke trenger å bruke 2 timer på reising hver dag, og ikke trenger å kjøre unger på fritidsaktiviteter. Men jobben min kan fint gjøres hjemmefra, og med masete 6-åring hjemme blir det foreløpig til at et par timer må tas igjen på kveldstid. Resultatet er hittil enda mer rotete og møkkete hus, fordi alle er hjemme og roter hele dagen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tatt på
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har fått tid til å kjenne på hvor sliten og stressa jeg egentlig har vært, selv om jeg egentlig ikke har synes det og ting bare har vært gøy og kjekt. Så jeg har ikke gjort noe som helst annet enn det jeg må på hjemmekontoret og koser meg ungene.
|
|
|
#6 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Dagen min er egentlig bare litt snudd. Frøkna har time for time planer, chatterom med klassen og lærer og skypeundervisning daglig, så hun spør bare når det er ting hun ikke får til. Junior derimot, har kun fått en ukesplan over hva han skal gjøre, så han må jeg være lærer for. Foreløpig har jeg hatt mindre å gjøre på jobb, men får jeg normal mengde oppgaver, må jeg ta igjen jobb på kveld/helg. Nå slipper jeg leksearbeidet etter middag, men siden fritidsaktiviteter er stengt bruker jeg den tiden på å enten få dem gjennom en treningsøkt hjemme eller vi gjør noe annet sammen, kortspill el.l. Jeg synes det «kryr» av folk ute så vi holder oss hjemme, kun en tur på butikken i uka og det sparer vi jo tid på. Jeg tror jeg egentlig bare bruker den tiden til å late meg. Gjør litt mer husarbeid siden vi er mer hjemme og det trengs mer vasking og rydding.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?I ettermiddag har jeg vasket balkong + vinduer og tatt fram balkongmøblene.
|
|
|
#8 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har mer tid, men føler ikke at jeg klarer å motivere meg til å fylle dem med noe konstruktivt. Det blir bare mer tid på nett og mer nyheter. Men skal vaske huset i dag i det minste. Har vanligvis vaskehjelp, men har avlyst. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Nå har jeg plutselig all verdens tid, fordi planen var å vurdere og gi tilbakemelding på tysktekster, og jeg glemte å laste dem ned i går kveld. Det er helt håpløst å få tak i dem nå på dagtid, for It's Learning står i stampe. Hvilket betyr lite å gjøre nå på dagtid, og kveldsarbeid i stedet.
|
|
|
#10 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Som HR-ressurs har eg travlare dagar enn på veldig lenge og det er mykje jobb. Likevel føler eg på meir overskudd og kjenner ikkje behov for å sove middag lengre
|
|
|
|
#11 |
|
Eklektisk
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?
Jeg har brukt vanvittig med tid på fotballbanen, den tiden er dessverre over. Flere skuffer og skap skal nok ryddes. Og jeg skal få 100% kontroll over klær. Håper jeg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har ikke kapasitet til å følge opp hjemmeskolen til 17-åringen, jeg har mer enn nok med min egen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Jeg tenker at både 15-åringen og 17-åringen tar ansvar for sin egen hjemmeskole. Jeg spør hver dag om de har gjort det de skulle og det påstår de at de har.
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har jo mye mer tid på kveldene enn før, selv om det fortsatt er nok å gjøre på dagen. Jeg er et sosialt menneske, og pleier stort sett å være borte på trening og med venner flere ganger i uken. Nå er det Netflix fra klokken 20 hver dag, lzm.
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har fått ryddet vaskerommet skikkelig - Det har hatt ganske stemoderlig behandling den siste tiden - så sånn sett er det mye hyggeligere å tilbringe tid der nå da.
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?I dag fikk jeg tid til lang "lunsjpause" med boller, kaffe og solkrok sammen med mellomdatteren, og det var jo helt vidunderlig.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Jeg hadde en slik dag i går og var helt utslitt da ettermiddagen kom. I dag er det bedre, men jeg er begynt å glede meg til helg.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?I dag har jeg hatt tid til å sitte litt på terrassen og fått litt sol i ansiktet. Det var deilig. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg er veldig fornøyd med at oppleggene til både eldste og mellomste passer dem bra. Eldste, på vgs, har fått et veldig tight opplegg, med innsjekk til timene, og leveranser for omtrent hver time. Det er bra, for han svimer litt og er ikke alltid like "drevet", før han har en tight deadline.
|
![]() |
|
|