Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Korpstråd

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-07, 16:34   #1
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korpstråd

Opprinnelig lagt inn av Obelix

Er det noen som fortsatt spiller?

Er fortsatt aktiv. Spørs hvor aktiv jeg blir etter at Fersken er født, men har ikke lyst å gi meg helt. Er jo mange som greier å kombinere småbarn og korps, barnet har jo en far

Gammel 13-08-07, 15:04   #2
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan forresten meddele at både tubagutter, fløytegutter og trombonegutter kan sine greier når det kommer til klining.

Gammel 13-08-07, 16:41   #3
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Og det beste botemidelet mot stive, slitne lepper etter øving eller seminar er rett og slett klining

Gammel 13-08-07, 17:10   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spilte klarinett i korps noen år. Har mange gode minner fra M1, M2, NM, og turer - blant annet Gøteborgturen. Var stadig forelsket, og da særlig i en trommegutt.

Gammel 13-08-07, 17:11   #5
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde vært artig å prøve og spille klarinett igjen forresten. Litt dyrt å kjøpe en for å prøve. Antar at det ville blitt mye pip og lite godlyd.

Gammel 13-08-07, 17:16   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan havnet jeg her inne? :forvirret: og :umusikalsk:

Gammel 13-08-07, 18:03   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hvordan havnet jeg her inne? :forvirret: og :umusikalsk:

Du kan være drilljente sammen med Cilen i FP-korpset
Eller materialforvalter. Eller korpsleder.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 20:58   #8
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Spiller fremdeles klarinett jeg

Har vært litt til og fra men klarer ikke å holde meg vekke

Noe av grunnen er nok at korpset holder et visst nivå og deltar i NM hvert år i 2 divisjon Ellers hadde jeg ikke giddet...

Husker også godt M2 og M3 kurs men det var på Manger

Madam Mim: Har du spilt i Dragen???

Gammel 14-08-07, 15:15   #9
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Nei, vet du hva?! Ikke noe "once, at bandcamp..." med Mim og meg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 18:01   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det hadde vært artig å prøve og spille klarinett igjen forresten. Litt dyrt å kjøpe en for å prøve. Antar at det ville blitt mye pip og lite godlyd.

Du kan få låne min

Har spilt det i noen år også.

Sitat:

Er fortsatt aktiv.

Hvor spiller du da :nysgjerrig:

Ellers får jeg mer og mer lyst til å begynne igjen.
Noen som har tips til et janitsjarorkester i Oslo som har plass til en som akkurat har tørket støvet av saxen?

Gammel 13-08-07, 22:25   #11
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix;

Hvor spiller du da :nysgjerrig:

Holder til i Stavanger jeg.

Korps i Oslo har jeg ikke peiling på, eneste jeg har hørt om som jeg kommer på er Sinsen Janitsjar. Hvilket nivå de holder aner jeg ikke

Gammel 14-08-07, 14:18   #12
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Eg spilte i Lungegaarden...

Gammel 21-08-07, 23:50   #13
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh, gikk Koma i Høyenhall?
Elinblu, Munkerud? :tipper:

Gammel 22-08-07, 00:00   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 00:06   #15
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

hederlig forsøk, da men ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 00:10   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Noen som tør fortelle hvilket barnekorps i Oslo de spilte i da?

:feig, men nysgjerrig:

Gammel 22-08-07, 08:48   #17
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

hederlig forsøk, da men ...

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har et bilde der alle marsjerer med feil bein, unntatt meg.

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Neeei.

:men fremdeles nysgjerrig:

Gammel 22-08-07, 11:24   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri spilt i Oslo, jeg kommer fra en nabokommune.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 11:37   #19
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har aldri spilt i Oslo, jeg kommer fra en nabokommune.

Ååååja. Da har jeg jo ikke peiling. Jeg gikk i et oslokorps, jeg.

Gammel 22-08-07, 11:36   #20
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spilte ikke i korps i Oslo, og sier jeg hvilket skolekorps jeg spilte i blir jeg litt vel lett gjenkjennelig av folk jeg akkurat ønsker skal kjenne meg igjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.