Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva får mannen din i julegave fra deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-07, 20:38   #81
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Å pakke seg selv inn i cellofan skal være en klassiker for å piffe opp samlivet, har jeg hørt (eller var det sett).

Og da vil jeg skynde meg å påpeke at det at jeg var naboen til Teofelia før, ikke har NOEN SOM HELST SAMMENHENG med hva Teo må ha sett av cellofaninnpakkede personer.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 20:38   #82
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å pakke seg selv inn i cellofan skal være en klassiker for å piffe opp samlivet, har jeg hørt (eller var det sett).

Hvis pakken skulle under juletreet, ville det i alle fall gi mine foreldre og min farmor noe å snakke om over lutefisken.

Gammel 16-12-07, 20:41   #83
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis pakken skulle under juletreet, ville det i alle fall gi mine foreldre og min farmor noe å snakke om over lutefisken.

Hvis noen av dere ender opp med denne løsningen, forlanger jeg at dere rigger opp webkameraet først.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 20:42   #84
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Hvis noen av dere ender opp med denne løsningen, forlanger jeg at dere rigger opp webkameraet først.

Det er klart. (Rettet mot middagsbordet, naturligvis.)

Gammel 16-12-07, 20:48   #85
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og da vil jeg skynde meg å påpeke at det at jeg var naboen til Teofelia før, ikke har NOEN SOM HELST SAMMENHENG med hva Teo må ha sett av cellofaninnpakkede personer.

Definitivt ikke. Dere var jo hensynsfulle og dro ned persiennene når det ble mørkt. Det gjør ikke de nye eierne, så da må vel vi få ut fingeren og anskaffe de gardinene vi har snakket om i fem år i stedet. :liker ikke de nye naboene:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 20:50   #86
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror dere blir fine i rød cellofan.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 20:56   #87
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt ikke. Dere var jo hensynsfulle og dro ned persiennene når det ble mørkt. Det gjør ikke de nye eierne, så da må vel vi få ut fingeren og anskaffe de gardinene vi har snakket om i fem år i stedet. :liker ikke de nye naboene:

Hensynsfulle er ordet. Særlig med tanke på hvor ofte man løp ut i stua i nettoen for å hente ny bokser på tørkestativet. Og hvis de nye naboene gjør det samme kan jeg virkelig skjønne gardintrangen.

Gammel 16-12-07, 20:58   #88
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hensynsfulle er ordet. Særlig med tanke på hvor ofte man løp ut i stua i nettoen for å hente ny bokser på tørkestativet. Og hvis de nye naboene gjør det samme kan jeg virkelig skjønne gardintrangen.

Poenget er vel heller at siden de nye naboene ikke drar ned pesiennen, kan ikke vi løpe i nettoen …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 21:02   #89
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Ny gasspatron til campingvogna han bor i fortia, og forhåpentligvis tarmslyng, Min evige forbanna kjærlighet og et baseballbat i bakhodet...it's complicated som man sier på facebook.....

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 21:05   #90
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ettersom vi skal ha svigers på besøk hos oss på julaften, så dropper jeg cellofan-idèen som diskuteres lenger opp her Istedet får mannen joggesko med pigger i. Han har helt dilla på alt av treningsutstyr, så jeg er sikker på at det slår an.

Gammel 16-12-07, 21:12   #91
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Poenget er vel heller at siden de nye naboene ikke drar ned pesiennen, kan ikke vi løpe i nettoen …

Klart dere kan. Og vips, så har de nye naboene begynt å lukke persiennene/ dra for gardinene/spikret igjen vinduet. (Eldre folk har jo gjerne et litt annet forhold til naboer i nettoen enn ungdommer som oss).

Gammel 16-12-07, 22:34   #92
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rome i fjor og Rome i år...

jeg er virkelig helt uten inspirasjon. Jeg kunne jo knyttet ei rød sløyfe rundt magen og påstått at babyen var min gave til ham, men det er ikke særlig originalt det heller. Barn altså.

Gammel 16-12-07, 22:39   #93
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Ryggsekk (Haglöfs Thight Evo xxl) og ei lue.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 22:39   #94
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han skal få kjøpe seg noen nye klær på en Lacostebutikk i "syden". Det er det han sier at han ønsker seg.....og da blir det vel det.

Neste år når jeg er blitt syltynn så kan jeg kanskje vurdere den cellofan ideen.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:21   #95
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er foreløpig en smule uklart, da det er en av de få gavene jeg har igjen. Men ser ut som det blir klær og div. bøker...eller kanskje jeg heller skal bruke pengene på meg selv og gå for cellofan istedet, har ett par ruller liggende.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:22   #96
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

En datter ..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:23   #97
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

* kjøpte blå Devold høyhalset ulltrøye idag (fy de er dyre, men fine!!)
* gavekort på fotpleie
* hettejakke
* genser

Vi skulle jo ikke kjøpe dyre gaver, for vi har kjøpt oss pc sammen... Men det ble visst 1500 kr likevel.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 20:44   #98
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han har fått en hardisk, switch, hovedkort og strømforsyner.

Fikk det på forskudd.
Jeg fikk widescreen 19 tomms flatskjerm.
Må da ha en pc på scrapperommet mitt og sant?

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 21:21   #99
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ler jeg så jeg får vondt her!
*ser for meg lille, høygravide meg innpakket i cellofan*

Tror nok mannen hadde løpt så fort han kunne

Gammel 17-12-07, 21:43   #100
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stekespade i tre, I pod-kondom og kansje noe klær.

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.