|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?
Og da vil jeg skynde meg å påpeke at det at jeg var naboen til Teofelia før, ikke har NOEN SOM HELST SAMMENHENG med hva Teo må ha sett av cellofaninnpakkede personer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
flisespikker
|
Hvis pakken skulle under juletreet, ville det i alle fall gi mine foreldre og min farmor noe å snakke om over lutefisken.
![]() |
#83 |
kamerat
|
Hvis noen av dere ender opp med denne løsningen, forlanger jeg at dere rigger opp webkameraet først.
![]() |
#84 |
flisespikker
|
Det er klart.
![]() |
#85 |
Bedreviter
|
Definitivt ikke. Dere var jo hensynsfulle og dro ned persiennene når det ble mørkt. Det gjør ikke de nye eierne, så da må vel vi få ut fingeren og anskaffe de gardinene vi har snakket om i fem år i stedet. :liker ikke de nye naboene: |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Jeg tror dere blir fine i rød cellofan.
![]() |
#87 |
<*(((<
|
Hensynsfulle er ordet. Særlig med tanke på hvor ofte man løp ut i stua i nettoen for å hente ny bokser på tørkestativet. Og hvis de nye naboene gjør det samme kan jeg virkelig skjønne gardintrangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Bedreviter
|
Poenget er vel heller at siden de nye naboene ikke drar ned pesiennen, kan ikke vi løpe i nettoen … |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Ny gasspatron til campingvogna han bor i fortia, og forhåpentligvis tarmslyng, Min evige forbanna kjærlighet og et baseballbat i bakhodet...it's complicated som man sier på facebook..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Ettersom vi skal ha svigers på besøk hos oss på julaften, så dropper jeg cellofan-idèen som diskuteres lenger opp her
![]() |
#91 |
<*(((<
|
Klart dere kan. Og vips, så har de nye naboene begynt å lukke persiennene/ dra for gardinene/spikret igjen vinduet. (Eldre folk har jo gjerne et litt annet forhold til naboer i nettoen enn ungdommer som oss). |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Rome i fjor og Rome i år...
![]() |
#94 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Han skal få kjøpe seg noen nye klær på en Lacostebutikk i "syden". Det er det han sier at han ønsker seg.....og da blir det vel det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Det er foreløpig en smule uklart, da det er en av de få gavene jeg har igjen. Men ser ut som det blir klær og div. bøker...eller kanskje jeg heller skal bruke pengene på meg selv og gå for cellofan istedet, har ett par ruller liggende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?* kjøpte blå Devold høyhalset ulltrøye idag (fy de er dyre, men fine!!)
![]() |
#98 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Han har fått en hardisk, switch, hovedkort og strømforsyner.
![]() |
#99 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Nå ler jeg så jeg får vondt her!
![]() |
#100 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Stekespade i tre, I pod-kondom og kansje noe klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|