Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du profil på Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Er du registrert på Facebook?
Ja, og jeg synes det er morsomt/nyttig 59 33,33%
Ja, men jeg er ikke der så mye 89 50,28%
Nei, men jeg vurderer å registrere meg 2 1,13%
Nei, det kunne jeg ikke tenke meg 19 10,73%
Jeg hadde, men jeg har slettet den 8 4,52%
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-07, 22:49   #81
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du profil på Facebook?

Da har denne pollen fått et konkret resultat - jeg har registrert meg på Facebook. Og det er stor stas!

Så får vi se hvordan det blir når nyhetens interesse har gitt seg.

Gammel 16-12-07, 13:11   #82
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

h-y-p-e

Det ble alt for mye dilldall som ikke var kontaktskaping men "show-off" og underholdning. Og dertilhørende masing hvis man ikke installerte ditt og datt slik at man kunne se filmen til den og den eller ta quizen til den og den.

Jeg har profil men er nesten aldri innom. Sitatet forklarer hvorfor.
Herregud så mye FJAS!

Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 16:06   #83
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er mange jeg gikk på folkehøgskolen med der inne så jeg er registrert der nå. Har sett folk jeg har gått på ungdomsskolen og videregående med og, men har ingen behov for å ta kontakt med dem.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 19:51   #84
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fjas,ja.

Nå som jeg har fått tid til å orientere meg litt der inne, legger jeg merke til at flere på vennelista mi ikke gjør annet enn å sende en blomst hit, en medalje dit og gudvethva...

Jeg syens det er så meningsløst når alll kontakt består av slikt.
Skriv på veggen til hverandre, sier jeg!
Var innom en på vennelista som hadde veggen sin full av morsomme/hyggelige/informative beskjeder fra venner. SÅNN skal det være!

Så jeg har herved besluttet å skrive på veggen til andre, noe som er mye mer hyggelig og meningsfullt enn å hive blomster og fisker etterhverandre i ett sett.

*voksen&sær*

Gammel 16-12-07, 21:17   #85
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er der.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 13:04   #86
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jadda!
Det tok meg ikke mange dagene fra jeg ble gjort oppmerksom på at jeg faktisk har en profil der, til jeg er innom nå. Hver dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.