Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er det med klesstørrelser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-08, 23:58   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med klesstørrelser?

Jeg sitter her i spenning og lurer på om noe av det min kjære har kjøpt til meg på Victoria's secrets passer. Har bedt ham kjøpe den størrelsen jeg passer her hjemme, men vi får nå se... Er det market for ubrukte bh'er på FP

Ellers er vel FP støtt og stadig full av salgsannonser for folk som har kjøpt noe på nettet som viser seg å være for stort eller for smått. At de ikke har en internasjonal størrelse er greit no (selv om det hadde vært fantastisk om de fikk det til!), det finnes jo oversikter på nettet som regner om fra en standard til en annen. Min irritasjon er når en m ikke er en m eller en 40 en 40. Da blir det jo kul umulig å shoppe klær på nettet, helt uavhengig av om man er opptatt av tallet som står inni eller ei.

Gammel 09-05-08, 00:12   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:tsktsktsk:

Her tyr vi til vold, ser jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 00:15   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:tsktsktsk:

Her tyr vi til vold, ser jeg.

Hei! Ikke fjas bort tråden min, er du snill

Gammel 09-05-08, 00:17   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Nei? Fremdeles ikke lyst på en skikkelig ?

Vel, da ruseler jeg i seng. I morgen er tilværelsen som gressenke over, og jeg skal ha en velfortjent langhelg et sted hvor det ikke er så mye bjørk at det gjør noe.

Bøtt ail be bækk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.