|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveldDet kommer jeg til å gjøre igjen. Selv om jeg har elsket de skolene jeg har arbeidet på til nå (to skoler) og vet at jeg vil digge den jeg skal på nå vet jeg dette. Det handler om at jeg har staket meg en kurs og veien dit gjør at jeg nødvendigvis må flytte på meg igjen om en del år. |
|
|
|
#2 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveldJeg posisjonerer meg der jeg jobber nå.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveldHeldig med den, Gremli. |
|
|
|
#4 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld
Men er man noengang alene i klasserommet? For den følelsen syns jeg faktisk man bør oppleve før man uteksamineres.
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Ja, man er også alene i klasserommet/undervisningsarealet.
|
|
|
#6 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveldNy episode nå om to minutter.
|
|
|
#7 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveldSitter klar!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#10 |
|
søt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, har dere sett noe så ille? Huff.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveldEr det bare meg eller er det feil når man nå først har vist klassen at også læreren har en strikk-maks-grense, og har kjeftet og tatt av, så ber man klassen om unnskyldning etterpå? |
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Læreren er den voksne og skal ikke miste besinnelsen, sånn egentlig. Derfor synes jeg læreren godt kan si unnskyld. Dette gjelder jo hjemme også. Om 4-åringen tirrer meg så fryktelig at jeg skriker til han, så sier jeg selvfølgelig unnskyld etterpå.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Men du, skal en lærer skrike til elevene? |
|
|
|
#14 |
|
Er frisk!
|
Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveldJeg ville ALDRI skrike til en enkeltelev, men det har hendt at jeg har ropt "Nå er det nok" til en hel klasse samtidig som jeg har klasket neven i bordet. Da blir det stille - og jeg kan få formidlet budskapet mitt. Det har imidlertid bare skjedd i situasjoner hvor jeg ikke har fått opparbeidet relasjoner til elevene enda.
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det er jo derfor jeg skriver det jeg skriver. På den annen side er lærere også mennesker - og gjør man feil, så skjønner jeg ikke at man ikke skal si unnskyld?
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveldJeg kan ikke skjønne annet enn at det er kjørt for denne læreren i den klassen for å være helt ærlig. Men det er jo fint om jeg tar feil. Absolutt. |
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveldJeg tror absolutt det går an å få snudd klassen fra helvete for en med litt peiling. Men han stakkars mannen her virker ikke som om han er rette typen på meg. |
|
![]() |
|
|