|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg ...Likte det ikke sist og liker det ikke nå heller. Men ungene liker det.
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er det bare jeg ...Her digger vi Linus og Jul i Svingen |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det bare jeg ...Jeg liker Jul i svingen veldig godt. Det er lite barne-tv som er verdt å se, syns jeg. Jul i Svingen og gjengen på taket er to flotte unntak. Blånissene syns jeg er klamme. Glitterbarnet likte ikke jul i svingen sist det gikk, da var han tre. I år koser vi oss sammen og syns det er veldig fint.
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det bare jeg ...Vi liker det. Jeg syns det er gode historier, godt produsert og fine skuespillere. Og fin musikk.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det bare jeg ...Jeg har faktisk ikke sett det. Jeg måtte på en møte i går kveld, og forsvant ut døra akkurat da det startet. Mannen ville se det sammen sjuåringen, og det siste jeg hørte var sjuåringen som slo seg helt vrang: "Jeg vil ikke seee deeeet. Det er en VOKSENKANAL!"
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Er det bare jeg ...
Så han det på NRK?
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Er det bare jeg ...Jeg lurer på om jeg må gi Linus et forsøk. |
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Er det bare jeg ...Ugh, jeg takler ham bare ikke. Hadde hatt seriøse problemer med å være gift med et sånnet menneske.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg ...Uff, jeg klarer bare ikke å like det, selv om både pappaen og barnet i huset elsker det! Jeg vil ha Theodor, brum brum!!
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Er det bare jeg ...Jeg synes det er morsomt, det samme gjør barna...
|
|
|
#13 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Er det bare jeg ...Nei, hverken jeg eller snuppa på 6 liker Linus i svingen.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det bare jeg ...Godt sagt, glitter. Jeg pröver generelt å ikke tyte for mye pedagogiske greier til alt ungene ser, og prøver å ha tiltro til at de prosesserer det ganske godt selv. (Litt fordi den naturlige impulsen min er å legge et pedagogisk kommentatorspor over alt sammen, så jeg MÅ stagge meg..
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Er det bare jeg ...Nei folk er forskjellige. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det bare jeg ...Jeg mente ikke å si at DU var "blæ", altså. Jeg bare spant litt videre på tanken. Og jeg vet i hvert fall med meg selv at jeg har en tendens til å skulle prate i hjel alt mulig, mens det jeg egentlig tror er jo at barna ved å ta inn ymse inntrykk og bearbeide dem med de erfaringene, den kompetansen og de verdiene de har innplantet, egentlig klarer å sortere ting ganske fint. Det som fortsatt slipper gjennom sensuren er "og det må dere IKKE prøve selv!! Sant??" når Marikken hopper fra et tak med en paraply som fallskjerm og sånt.
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det bare jeg ...
Jupp, jeg er litt der jeg også. Jeg legger bånd på meg selv noen ganger, for å ikke gjøre alt for rosenrødt og ufarlig for ham. Det hender jeg spør litt, og da viser det seg jo at han er en fornuftig liten fyr som himler med øynene over sin mor.
|
|
|
#19 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Er det bare jeg ...Linus i Svingen er fint, mens Mikkes Klubbhus gives me the chills. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg ...Jeg liker Jul i Svingen, men guttene på to år synes det er for lite som skjer. Og det skjønner jeg jo. Så jeg håper den kommer i reprise mens de fortsatt vil synes den er fin. |
|
|
|
![]() |
|
|