Hva slags type troll er best og hva slags er verst?
Det er jo mange typer troll der ute og de har alle sin funksjon. Noen kommer inn på et sted kun for å spre illeluktende propaganda, som disse Hitlerelskende tullingene som dukker opp her og der ved jevne mellomrom.
Andre igjen er kun et sted for å slenge drit til den jevne bruker. Og ja, jeg har fått det stempelet mer enn en gang. Tenke seg til, jeg som er så snill og grei og søt og sånn. :glorie:
Den tredje typen er jo den som spiller på følelsesmessige strenger. Har gjerne en story basert på et sant liv, men med fantastiske vrier, elsker høyt, synker dypt, sykdom hos barn, sykdom hos voksne, død og fordervelse og i det hele tatt ting som er bygget opp rundt en karakter for å få sympati fra andre.
Finnes det flere, så kom med dem. Jeg lurer litt på hvilken type du syns er best og verst. Er noen troll underholdende så lenge det varer? Er det noen man kan leke med? Er det noen som er mer moralsk forkastelig enn andre?
Kjør trolldebatt!