|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Pauset
|
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?Jeg håper ikke ammetelt får fotfeste her i Norge. Trist om en så naturlig ting skal skjules. Da jeg ammet brukte jeg sette meg litt usjenert på kafe for eksempel. Etterhvert ble jeg vant til å amme ute på byen og da satte jeg meg der det passe og bare vendte meg litt vekk fra andre gjester. Der det var mulig ammet jeg på handikaptoalettet om det føltes bedre ut. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?I'm with esme. Nå løste jeg dette relativt elegant ved å investere en liten formue i Boob ammetopper. Men jeg er heller ikke av den legning at jeg syns det er dritkult å flashe pupper offentlig, med eller uten sugende unge.
|
|
|
#104 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?
Kan De ikke kontrollere puppen Deres, frue så kan den ikke være i det offentlige rom. Det blir det samme som med hunder.
|
|
|
#105 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Neimen så hyggelig da. Sist redigert av m^2 : 10-10-10 kl 18:24. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er faktisk noe av det aller-aller verste jeg ser. Sånn BTW, i USA er de kjempestrenge på dette feltet også. Menn der bør ytterst sjeldent gå i bar overkropp offentlig. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Les videre det jeg skriver, vær så snill. Størrelsen har ikke noen betydning.
|
|
|
#109 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?Hadde aldri giddet å anskaffe meg noe sånt. Amming er den naturligste ting i verden og man kan dekke det litt til på helt andre måter hvis man føler seg ubekvem.
|
|
|
#110 |
|
Borte
|
Redigerte du?
|
|
|
#111 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?Jeg blir ikke plaget at andre ammer diskret. Men jeg synes det er direkte ubehagelig om de veiver med puppen som om detvar en naturiststrand når jeg sitter på cafe.
|
|
|
#112 |
|
© All rights reserved
|
Så lenge du ammer diskret og jeg slipper å se hele puppen din + magen din mens jeg spiser, så vær så god. :raus: Og hva er galt med å bruke en ammetopp? |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Borte
|
De ammetoppene er for de første veldig dyre, de selger dem ikke i byen min slik at jeg ikke får prøvd dem på og de jeg har prøvd er rett og slett ikke flatterende til restene av gravidemagen. Jeg syns det er kjipt betale 500 kr pr. topp når de må vaskes etter hver bruk pga. lekkasjer og gulp, og jeg ville garantert ikke brukt dem etter endt ammeperiode selv om det mot formodning skulle være noe igjen av dem. Kjedebutikkene har dessverre sjelden ammeklær inne.
|
|
|
#114 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja. Når jeg syntes det var kjipt skrevet av deg fant jeg ut at jeg behøvde ikke å være like kjip tilbake ved å bruke samme ordlyden. Sist redigert av m^2 : 10-10-10 kl 21:12. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
*_*
|
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?Jeg ser for meg en fp-dame sitte midt i en kafé, omgitt av lange og digre ammepatter som henholdsvis henger til tørk eller spruter små fontener av melk på Odd Molly skjorta hennes. Innimellom reiser en og annen barselmamma seg og veiver puppen opp i ansiktet hennes. Det er kvapsete nylig-født mager så langt øyet rekker, og de ammende mødrene multitakser: Ammer og spiser, spiser og ammer. Fp-damen er selvsagt pk: Blek, men tilsynelatende uberørt, smiler hun tappert. Inni seg tenker hun Sitt™.
|
|
|
|
#118 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|