Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ammetelt: Smart eller teit?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-10, 17:45   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammetelt: Smart eller teit?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Sånn bortsett fra at jeg føler på det med å (nesten) sprute melk på andre pga. virrende baby, så må jeg si at jeg gir beng i folk som 007 og m^2 altså. Jeg nekter å sitte hjemme eller i telt hele babytiden fordi babyen kanskje plutselig blir sulten et sted jeg ikke kan amme i fred.

Neimen så hyggelig da.
Les en gang til det jeg skrev, også forteller du meg hvor jeg har bedt den ammende gjøre noe som helst, bli hjemme eller dekke seg til, eller har indikert at det at jeg er ukomfortabrl er noen andres problem enn mitt eget. Det problemet eier jeg, og jeg blir hverken sur eller grinete om noen ammer rundt meg. Så hvorfor du skal bli så snurt av det fatter jeg ikke. Men som sagt - det kan hende jeg tar meg en tur fordi JEG føler jeg invaderer den ammendes private sfære.

Sist redigert av m^2 : 10-10-10 kl 18:24.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.