|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstid
Tsk, vi var på jobb og så ikke den andre tråden før nå. Like før vi skulle halse hjemmover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg kommer hjem like seint som deg, Tjorven, og en gang i uken kommmer jeg enda seinere, og så også at det var andre - ikke lærere |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Originala
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg har fleksitid der vanlig arbeidstid er 8.00-15.30. Men jeg kommer sjelden inn døra på jobb så tidlig, og ofte drar jeg hjem litt seinere. Tar igjen det tapte grupper og undervisning på kveldstid av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidMannen min leverer i barnehagen og jeg henter. Arbeidstiden min er 8-15.30, men med fleksitid skal jeg i teorien være på jobb 7-14.30 for å gi kortere dager i barnehagen. Men etter at jeg fikk noen nye arbeidsoppgaver har jeg en sjelden gang vært så kort som 7,5 timer på jobb. (Er en for lite på de oppgavene nå så mer faller på meg.) Sist redigert av Éowyn : 06-09-11 kl 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg jobber 8-15.30 (betalt lunsj) + en god del på kveldstid i tillegg (er lærer, komprimert år). Drar 07.15 (mannen leverer på skole/bhg) også henter jeg i bhg rundt 16.15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg har arbeidstid fra 8-16, men det varierer velig hvor lange dager/uker jeg har. Kan jobbe 6-18 ei uke, og neste uke 8-14 om jeg vil. Sjefen lar meg styre det selv, og for å si det sånn; det vinner han på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Einsam
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJobber 8-16. Ikke mulighet for flexitid, men har jeg mulighet til å avspasere etter overtidsarbeid som skjer de få dagene jeg har barnefri ila året, tar jeg det igjen en halvtime morgen og/eller ettermiddag. Litt vanskelig, da jeg ikke kan gå fra kunder, selv om jeg har bestemt jeg skal gå før. 3 min. å gå til bilen, 20 minutters kjøring, så da rekker jeg sfo bare akkurat. Drar 0715 og er hjemme 1635 som regel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidMann jobber 8-16,Han har ikke flexitid, men kan jobbe litt hjemme fra om han må noe om mårningen eller før han er ferdig. jeg jobber 8-15.30,og han ikke flexe, vi har første pasient 8,15 så da må jeg være inne på kontoret ferdig skiftet og helst satt frem ting som skal brukes.Jeg løper som oftest inn døra på jobb sånn 1 min før 8
![]() |
#110 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg er selvstendig næringsdrivende og bestemmer derfor arbeidstiden min selv. Er på jobb litt over kl 08 og har første pasientavtale 08.30. I utgangspunktet setter jeg opp avtaler til kl 15, men avslutter sjeldent behandlinger før 15.30. Deretter er det papirarbeid, vanligvis er jeg ute av døra ca 16.10. Jobber i utgangspunktet 80% med fri hver fredag, men fridagen utgår jevnt og trutt. Jeg regner med at jeg kommer til å ta fri bare annenhver fredag etterhvert. Annenhver onsdag har jeg en annen jobb (offentlig), der starter jeg kl 08 og går hjem når jeg er ferdig - vanligvis en gang mellom 15.30 og 18.30.
1999 2001 2004 Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun. Sist redigert av Synnemor : 06-09-11 kl 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJobber 8 timer om dagen, har en time reisevei hver vei. Så jeg er hjemmefra ca 10 timer om dagen hvis jeg ikke arbeider over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
trøtt
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg bor ca midt i mellom skolen på den ene siden og barnehagen/jobb på den andre siden. SFO og jobben min (altså barnehagen) har samme åpningstider, og jeg er alene ca annenhver uke med barna, og må altså av og til åpne barnehagen samtidig som SFO åpner.
![]() |
#113 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg jobber 100% i staten, og har en uke alene med barna, en uke uten barn. Min arbedstid er 7 timer om sommeren (15/5-15/9), ellers 7,75 timer (inklusiv lunsjpause).
![]() |
#114 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg jobber halv ni til halv fire, har 5 min kjøring til jobb og barnehagen er 2 min å gå fra huset!
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom" Tre stk! Sist redigert av Daisy : 06-09-11 kl 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidHehe, det er noen som har det
![]() |
#116 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidBåde jeg og mannen har i utgangspunktet 8-16 jobber og jobber fulltid. Er derfor tidligst hjemme mellom 16 og 17 på vanlige dager.
![]() |
#118 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg jobber i barnehage og rullerer på vaktene gjennom uke.
![]() |
#119 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJobber fra 8-16, går hjemme fra litt over kl.07.00 og tar bussen som går enten kl.07.10 eller 07.20. Er da hjemme litt over 17.00. Har ikke sjangs å komme hjem før nei. Jobber i Oslo sentrum og bussen tar en 30 minutter.
![]() |
|
|