|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 40årsdag, hjelp?!
Jeg syntes jeg fant en sånn veske da jeg fant denne. Men man har jo ikke nødvendigvis samme smak. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: 40årsdag, hjelp?!Den var fantastisk, banana! Men finnes den i svart? Det må være svart, nemlig.
|
|
|
#4 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Humrer litt med på den. Kan forresten infårmere om at damene på jobben som er 38+ opp mot 50 går meget ofte i converse, kule jeans, genser og selvsagt dette skjerfet alle sankker om. 40ish uniformen? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Det beste rådet jeg noensinne har fått om livet og ekteskap er å overlate gaver til mannens familie til mannen. Men det er jo ikke alle enige i. Om ikke mannen kan hjelpe deg, så spør hans far. Om du er veldig usikker så er jeg enig i at gavekort er safet, om enn litt kjedelig. Eller en bok som du selv liker, da er det personlig og om hun absolutt ikke liker den så kan den byttes. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Den veska var ikke akkurat min stil hehe men kanskje noe for svigermor?? Jeg tenkte kanskjeat det var noen her som var litt mer som hun!! ikke noe galt ment hehe.
Jeg tenkte også på pynteting!!Men hun har egentlig mange sånne ting, mer enn vi har hvertfall |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Peppy!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Forresten har jeg hatt god erfaring med å spørre etter hjelp på polet. Men det hjelper å vite litt om mottagerens smak. Min mor vil for eksempel ha ting med lite, lite syre. Noen liker de tunge, eikede vinene, andre vil ha det lettere og fruktigere. Noen liker ikke engang chanpagne!
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg kan forresten ikke tro annet enn at alle i verden vil bli lykkelige av sånn veske som Anda har. :ønskermegveldig: |
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Du kan jo bruke den til cannabisstiklinger?
Skal du ha fjortisvin i den, Kasia? Du er jo veldig veldig ung.
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: 40årsdag, hjelp?!Få se på disse veskene dere snakker om nå da! : på utkikk etter ny: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg ønsker meg tur til New York med innkvartering på Library Hotel, men jeg er jo bare skarve 37.
|
|
|
#14 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg blir førti til neste år og kunne godt tenke meg en Garmin Montana, men det er litt for dyrt for svigerdøtre så jeg ville nøyd med meg å si at et beige skjerf står nederst i hele verden over hva jeg ønsker meg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Banana: Genialt! En gartner!! DET ønsker jeg meg!
|
|
|
#16 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg liker bridgeblanding. Har passert 40. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg har brodder til løpeskoene mine, men blir IKKE glad for det på 40-årsdagen, altså.
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Har jeg en veske?
|
![]() |
|
|