|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeravslutning. So last year?Jeg trur i grunn Elinblu oppsummerer mine følelser rundt temaet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeravslutning. So last year?Barnehage- og skoleavslutninger? Ja, helt klart. Nå har vi bare barnehagebarn, men likevel. Det er en viktig arena å treffe de andre foreldrene på, og enda viktigere blir det på skolen der man har mindre kontakt inhcerdagen med andre foreldre.
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Sommeravslutning. So last year?Som lærer selv, skal jeg ikke uttale meg om lærergaver. (Det var hyggelig med en blomst i juni da jeg jobbet på barnetrinnet - ellers var det hjemmeskrevne og tegnede saker og flatklemte blomster fra andektige småtasser som ble satt aller mest pris på.
|
|
|
#4 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Sommeravslutning. So last year?
Ja.
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Sommeravslutning. So last year?Tja. Synes det er helt ok jeg, så lenge de samler skoleavslutningen på samme dag for hele skola.
|
|
|
#11 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Sommeravslutning. So last year?Mens eg syns at det å samle for alle på hele skolen på en dag er djevelens verk. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Sommeravslutning. So last year?Her var det helt enkelt i år. En avslutning for storebror, der vi som alltid var på gårdsbesøk, vi trenger kun å ta med drikke, så fikser vertskapet mat. Lillebror sin var på tur til ei grillhytte, der vi grillet. Svømminga var og spiste pizza , da uten foreldre. Fotballen hadde ingen avslutning, helt greit for meg.
|
|
|
|
#13 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Sommeravslutning. So last year?Her er det en dag for hvert trinn. Jeg er glad det ikke er samlet selv om vi etterhvert vil måtte gå på tre separate avslutninger. Enten måtte de da helt droppet underholdningen elevene har øvet på (det ville vært synd) ellers ville det bli en veldig lang forestilling om hvert trinn skulle framføre noe (og jeg innrømmer glatt at jeg ville synes det var fryktelig kjedelig å se på underholdningen til alle de andre trinnene).
|
|
|
#14 |
|
Etylbarbital
Sv: Sommeravslutning. So last year?Jeg er en av dem som synes juni tar helt av, og vi har bare 2 barn. Dette er våre to siste uker før skoleslutt:
|
|
|
#15 |
|
Er frisk!
|
Sv: Sommeravslutning. So last year?Siste skoledag reiser halvparten av elevene mine på ferie...
|
|
|
|
#16 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Sommeravslutning. So last year?Jeg som har sløvt lite overskudd synes alt etter jobb er pyton. Avslutning i seg selv er hyggelig. Hvis det er lavterskel som ikke krever så mye annet enn at man skal ha det hyggelig sammen.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sommeravslutning. So last year?Problemet her er at det var så vannvittig med styr FØR avslutningene. Og noen mener at det er mye viktigere med en fotballkamp, enn at det kræsjet med et annet trinn.
|
|
![]() |
|
|