Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Kjøper du Nugatti og/eller Grandiosa
Grandiosa 145 61,70%
Nugatti 103 43,83%
Ingen av delene 57 24,26%
Er du frekk? 12 5,11%
Jeg kjøper selvfølgelig kun økologiske produkter og lager alt fra bunnen av 4 1,70%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 21:40   #101
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Ja jeg kjøper både grandiosa og Nugatti, men det er sjeldent da.
Frossenpizza har vi kanskje i snitt en gang i mnd, Nugatti har vi i skapet lenge. Men det blir som regel kjøpt på innfall, spist noen få skiver også står den i skapet til den skiller seg, og da kaster jeg den. Til jeg får lyst på det engang til.

Gammel 10-09-07, 21:52   #102
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg krysset av for ingen, men det hender jeg kjøper Grandiosa til mannen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 21:52   #103
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøper Grandis innimellom, jevnlig vil jeg ikke si. Datteren vår liker ikke ferdigpizza noe særlig, hun spiser omtrent ingenting av det, dermed mye mer aktuelt å lage selv. Når mannen og jeg en sjelden gang er alene hjemme og har lite tid/lyst til å lage mat, da slår vi til med ferdigpizza av ett eller annet slag.

Når det gjelder Nugatti kunne jeg godt kjøpt det en gang i uka jeg, men da hadde jeg blitt ganske rund gitt. Jeg synes det er kjempegodt og har lagt ned forbud for meg selv mot å kjøpe det til oss. En fin bivirkning er at datteren vår ikke spør etter det og spiser mer av sunnere påleggsvarianter. Enn så lenge får jeg si, hun er jo bare 4 år. Aner meg at kameler skal svelges.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 21:54   #104
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøper frossenpizza innimellom. Mannen liker Grandis, jeg liker ikke, men kjøper innimellom for å være snill :glorie: Jeg foretrekker annen frossenpizza om jeg må...

Jeg elsker Nugatti, men kjøper det ikke fordi ungene ikke skal få, og så har jeg blitt allergisk!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 22:02   #105
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grandiosa er godt. :innrømmer: Men jeg kjøper det uhyre sjelden, og i tilfelle bare til meg selv. Det finnes vel knapt nok et næringsstoff i det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 22:08   #106
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøper ingen av delene. Ingen av de tingene der er mat for mennesker.

Gammel 10-09-07, 23:14   #107
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Er du frekk?"

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 23:24   #108
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Grandiosa kjøper vi innimellom, men foretrekker andre kjøpepizzaer. Ikke så ofte, men et par ganger i måneden.

Nugatti har vi sjelden. Står det i skapet så står den der ganske lenge. Eldstemann på ni år kunne nok spist det hver dag, men får bare lov på lørdager etter at hun har spist en brødskive med ordentlig pålegg. Minstemann aner ikke engang hva det er. Jeg synes det er greit å ha et slikt forhold til det. Ikke for ofte, men heller ikke helt avholds.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 00:01   #109
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene får frossenpizza når de har barnevakt, dog ikke ekle Grandis. Og Nugatti har vi heller aldri.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 00:56   #110
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Nei, ikke Nugatti (faktisk), men Grandis innimellom. Er glad i pizza, men foretrekker det meste av andre typer fremfor Grandiosaen!!

Gammel 11-09-07, 01:56   #111
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Begge deler en gang i blandt.

Gammel 11-09-07, 08:23   #112
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Aldri nugatti. Mann og barn kjøper en frossenpizza i ny og ne hvis jeg ikke er hjemme.

Det finnes jo hvertfall en frossenpizza som er spiselig, husker ikke hva den heter, men det er ikke grandisen.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 08:56   #113
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sambo spiser Grandiosa... Ingen her i huset liker Nugatti.... Menne.....sjokokade, da snakker vi Fikk dilla på det under gravidteten, og det holder seg enda gitt

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 08:57   #114
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei er du gal??? Kjøper sjokonøtt og pizza originale

Gammel 11-09-07, 16:28   #115
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell: Du bør skifte avatar, ellers går jeg opp femten kilo før jul.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 17:19   #116
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg både kjøper og spiser begge deler.

Gammel 11-09-07, 18:20   #117
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen av delene. Grandiosa smaker papp, og skal jeg først spise sjokolade skal jeg i alle fall ikke ha det på brød.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 20:48   #118
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Jeg kjøper en grandis to ganger i året, sånn ca.
Og en boks med nugatti varer et helt år, eller til den blir kaster pga. utgått på dato.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:00   #119
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi liker hverken Grandiosa eller Nugatti, og kjøper derfor aldri noen av delene. (Vi pleier derimot stort sett å ha et par Dr. Oetker-pizzaer i fryseren, og spiser dem med kanskje et par ukers mellomrom - typisk som senmidag/kvelds til en eller begge oss foreldre.)

...som eg skulle sagt det sjølv *rørt*

Gammel 12-09-07, 13:15   #120
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Det hender jeg stirrer lenge på den osten på toppen, men da går det i puppen og det går ikke bra!

Hvah, bare du stirrer på den? Stakkars deg!

Her i huset kjøper jeg en sjelden gang nugatti, men den er bare til meg. Og så kaster jeg resten av boksen etter et halvt års tid. Jeg har egentlig sluttet å kjøpe det nå, tror jeg...

Grandiosa har jeg aldri kjøpt.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.