Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-08, 22:47   #1
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Det er et nick som kun brukes på nett, fordi jeg ikke har lyst å bruke navnene til ungene mine. Jeg går ikke akkurat rundt og KALLER han for det.

De heter Stælken og Stutt-tjukken på nett fordi den ene er tynn som en strek og den andre er skikkelig babybollerund.

Men hvorfor gi kallenavn på ungene basert på kroppsfasong og vekt? Er ikke det litt motsigende?

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:49   #2
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Men hvorfor gi kallenavn på ungene basert på kroppsfasong og vekt? Er ikke det litt motsigende?

Jeg tror kanskje ikke du og jeg har samme form for humor. Eldstegutten min ER tynn, og minsten ER rund. De er forskjellige på alle måter. At jeg velger å markere dette i signaturen min på et nettforum på en humoristisk måte, er for meg overhodet ikke det samme som å sjikanere dem slik min mor gjorde mot meg. Jeg kommenterer ALDRI slikt høyt så ungene hører på. Hvis de skal ta seg nær av det, må de lese her inne, og det tviler jeg sterkt på at noensinne skjer.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 17:31   #3
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sagt av min mormor: Snakka med xxxx i går og hun sa at det var synd du var så tjukk, du som kunne blitt så pen, hadde du bare slanka deg litt. Jeg var da ganske normalvektig, men fikk til slutt inntrykk av at jeg var tjukk. Passa derfor ikke godt nok på vekta og BLE TJUKK. Da fikk jeg høre, av de samme: Det er synd du ser ut slik, du som var så tynn og fin før!

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:40   #4
LinKa
Passiv

Standard

.....

Sist redigert av LinKa : 18-11-08 kl 20:36.
  Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:09   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde slanket bort litt over 20 kilo. En kollega av meg klarer da å lire av seg "ja, du skjønner; du trenger jo ikke være singel for alltid. Nå som du blir litt eldre, så finner du sikkert en mann som liker fyldige damer". Det verste var vel egentlig at han mente det som et positivt utsagn.

Emneord
overvekt, undervekt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.