|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Hmmm, jeg har vist ikke det. Hvorfor? Kort og godt fordi at det ikke har vært anledninger til å bli kjent med noen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Jupp, det har jeg.
|
|
|
#3 |
|
Quiet, please
|
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?En av mine beste venninner er fra Iran, og kom til Norge da hun var 6 år gammel. Vi har kjent hverandre siden jeg var 11 og hun 9, og vi holder fortsatt god kontakt.
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Bestevenninnen min på ungdomskolen var fra pakistan, men siden det så har jeg nesten ikke møtt noen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Nja - jeg jobber jo med et par stykker, men vi har ingen kontakt ellers, da jeg bor 5,5 mil unna arbeidsplassen.
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Ja, det har jeg. Sønnen min har også det.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Faren min er fra Pakistan, og dermed også halve slekta mi. De omgås jeg jo ofte, men det teller kanskje ikke når det er familie?
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Ja, det har jeg. Ei jeg er veldig mye sammen med som er fra Somalia og noen som jeg ikke er så mye sammen med (tidsklemme
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Glemte at x'en min er fra Sir Lanka. Men han er ikke akkurat omgangskrets lenger. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Ja, det har jeg
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Tja, definer det da? Har man ikke-vestlig bakgrunn om man er født i Norge, men har foreldre som ikke er det? I så tilfelle har en av min kjæres beste venner (og dermed også en av mine venner) ikke-vestlig bakgrunn. Ut over det er det tynt i rekkene, gitt. Jeg har en veldig god kollega med ikke-vestlig bakgrunn (heller ikke født i Norge), men vi er jo ikke akkurat venner ut over jobben da.
|
|
|
#12 |
|
Ustabil
|
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Nei, det har jeg ikke. Ikke ungene heller. Mannen har en kamerat med tyrkisk opphav. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
I could be violet sky
Hvor: Oslo
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Ja eg har eit par. Men som dei fleste venene mine er det folk med same el liknande fagleg bakgrunn som eg.
|
|
|
|
#14 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?Nei, jeg har ingen i omgangskretsen som har ikke-vestling bakgrunn. Overhode ikke et bevisst valg, det har bare blitt sånn. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Har du fremmedkulturelle venner?
|
|
|