Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-08, 20:34   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hva er reaksjonen deres når den kule kåpen som "kostet 6000" henger i butikken til det halve, i riktig størrelse og alt ?

Reaksjonen min: Juhu! Kjøp den NÅ!

Eller mente du reaksjonen min hvis den dyre kåpen jeg kjøpte i går plutselig var på salg dagen etter? Da hadde jeg blitt sur på meg selv, men det plager meg ikke at den dyre kåpen jeg kjøpte i vår er på salg til høsten. Jeg slutter ikke å bruken den av den grunn, liksom.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 20:55   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Eller mente du reaksjonen min hvis den dyre kåpen jeg kjøpte i går plutselig var på salg dagen etter? Da hadde jeg blitt sur på meg selv, men det plager meg ikke at den dyre kåpen jeg kjøpte i vår er på salg til høsten. Jeg slutter ikke å bruken den av den grunn, liksom.

Hvis det er noe jeg har lyst på , men egentlig ikke helt har råd til / tar meg råd til, hender det jeg besøker butikken hyppig og venter på akkurat det øyeblikket hvor den henger der til halv pris... og hvis noen kjøper den før det, tenker jeg "jaja det var dumt".

Katta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 23:23   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vel, litt begge deler. Er det da fortsatt "en jakke til 6000", e.v.t. "en jakke som koster 6000 i Norge" eller er det blitt "en jakke til 3000" ? En tidligere bekjent ville kun kjøpe tøy til full pris, og følte at plaggene hadde mistet deres verdi når hun så dem på salg i hennes størrelse.

Jeg har etterhvert en pen samling Marc Jacobs klær og Diane von Furstenberg kjoler, men kan love at ingen har kostet i nærheten av hva norske butikker skal ha for dem. Det ville ikke falle meg inn å tenke/si at "jeg har en DvF kjole til 4000", hvis du skjønner.

Gammel 26-10-08, 23:26   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Vel, litt begge deler. Er det da fortsatt "en jakke til 6000", e.v.t. "en jakke som koster 6000 i Norge" eller er det blitt "en jakke til 3000" ? En tidligere bekjent ville kun kjøpe tøy til full pris, og følte at plaggene hadde mistet deres verdi når hun så dem på salg i hennes størrelse.

Den tanken er veldig fremmed for meg. Hvis jeg liker plagget så er jeg veldig glad om jeg får kjøpt det til halv pris, og plagget er akkurat like mye verd for meg. Men selvfølgelig er det irriterende å kjøpe noe til full pris og se det til halv pris like etterpå - ikke fordi plagget mister verdi, men fordi det ville vært irriterende å ikke ha ventet på salget.

Sist redigert av Filifjonka : 26-10-08 kl 23:33.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 23:32   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig god til å handle på salg, så jeg har en del dyre klær, men jeg har ikke betalt fullpris for dem.

Jeg betalte 1500 kroner for Bergansjakka mi, men da var den nedsatt med 50%. Har noen kåper i samme prisklasse, men de er også kjøpt på salg.

Gammel 27-10-08, 15:43   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fjellstøvlene mine er det dyreste. :billig:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:57   #7
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Det dyreste jeg har er vel en uniform, men jeg betalte bare egenandelen på kr. 500,-
Deretter kommer brudekjolen, men den var engangs...
Jeg kjøpte en designkjole til kr 1.750,- i 94/95, men den er så harry at jeg ikke vet om jeg noengang kommer til å bruke den igjen. Puffermer

Da må det dyreste være ei kåpe som var satt ned til kr 1.400,-

Gammel 02-11-08, 11:11   #8
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bunaden min er vel det dyreste, men ellers er det vel diverse jakker, samt Armani Jeans'en som jeg har til salgs på Markedsplassen, Og toppen og skjørtene som er kjøpt sammen fra Coast.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:29   #9
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Bergansjakken.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:55   #10
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Det er nok Gore-Tex jakken til overkant av kr 3000,-

Edit: Har jo sef bunad også, og den er vel litt dyrere enn Gore-Tex jakken

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.