Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - Din arbeidstid

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 22:17   #121
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - Din arbeidstid

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi som jobber fulle dager syntes det var for ille å fortelle hvor sent vi kommer hjem, så noen lot det rett og slett være.

Jeg er helt på linje med resten av nabolaget. Vi henter samtidig. Men de tar bussen samtidig med mannen min om morgenen (altså en time etter at jeg har møtt opp på jobb), og de jobber da fullt, eller?

Jeg vil tippe mange av dem jobber fullt og jobber inn om kvelden? Eller at de jobber sent noen kvelder og tar inn mange timer.

Jeg føler forøvrig absolutt at jeg jobber fulle dager selv om jeg ikke alltid er på jobb i 8 timer. Nå nærmer jeg meg vel slutten på en av mange 10 timers dager den siste tiden.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:22   #122
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken tråd er dette spinoff fra?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:27   #123
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg er konstant i minus på fleksitid, og har dårlig samvittighet for det. Kan ikke jobbe hjemmefra pga sensitive opplysninger, og har ikke en jobb hvor jeg kunne gjort mer planmessige ting hjemmefra heller for å øke timeantallet.

Heldigvis har jeg en enorm fleksibilitet i forhold til jobben, og det gjør jo at jeg vil strekke meg svært langt for å yte ekstra viss det trengs.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:32   #124
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg jobber 8-16 ish.
Har full fleksibilitet og mulighet for hjemmekontor. Jeg er stort sett på jobb fra 7.30-15.30. Med noen unntak selvfølgelig. Noen dager blir lengre, andre kortere. Også hender det jeg jobber hjemmefra.
Det er ingen som fører regnskap med når jeg kommer og når jeg går. Bare jeg gjør jobben min, så er de fornøyd.

Mannen jobber fem ukers turnus. Kun fire dager av den perioden er 8-16. Han jobber dag, kveld, natt og helg. Fordi de jobber veldig komprimerte skift, er det også en ti dagers fri periode i turnusen. Det hjelper på. Vi jobber 100% begge to, og mannen driver gården samtidig. Det dreier seg om ca 6-700 mål med dyrket mark, og 3500 mål med skog. Og alt vedlikehold på maskiner, grunn og bygninger.

Gammel 06-09-11, 23:47   #125
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber i barnehage og vaktene varierer gjennom uken. Tidligst starter jeg 6.45, senest 9.15, slutter 14.15 på tidligvaktene og 16.45 på senvakt.

Far jobber i eget firma med flere ansatte og er på jobb fra 7.15-16, eller som i forrige uke; 5.55 - 21.30. Det er minst en sånn sen dag hver uke.

Jeg har stort sett levert og hentet, Far har levert når jeg har tidligvakt og hentet når jeg har senvakt.

Nå ordner ungene seg selv, heldigvis og det er lite henting og bringing.

Det som er trøbbel for oss er fotballtrening 16.30 eller 17.00. Det er viktig å spise litt før vi drar avsted, men det er ikke langt unna.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.