|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Er du blitt kalt "pen" noen gang? | |||
ja, flere ganger |
![]() ![]() ![]() ![]() |
193 | 86,16% |
ja, en gang eller to |
16 | 7,14% |
nei, og det bryr meg heller ikke |
4 | 1,79% |
nei, og det er faktisk litt sårt |
7 | 3,13% |
ostepølse |
4 | 1,79% |
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?
Absolutt, helt enig der.
![]() |
#122 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Pen? Nei, det tror jeg ikke har hendt så ofte. Husker det ihvertfall ikke.
![]() |
#123 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg er oppvokst med en mor på kronisk slankekur. Alt fra eggekur, grapefruktkur til Rikshospitalets grønnsakssuppe. De eneste gangene hun sa at jeg var fin var da jeg var sykelig tynn. Noe som selvsagt preger meg og mitt syn på penhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror du har rett i det, men også at dette først og fremst gjelder oss damer (men mulig jeg bare er et offer for mine egne "fordommer" nå altså). Det som er et paradoks, for min del i alle fall, er at hvis jeg overfører dette til menn som jeg synes er pene og jeg liker veldig godt, så er det aldri de mennene som "per definisjon" er svært pene som er de som havner høyt oppe på min personlige pen-liste. Det er sjarmen, smilet, glimtet i øyet osv som gjør at jeg kan falle helt i staver over en manns utseende (selv om andre kanskje ville synes han er helt gjennomsnittlig objektivit sett).
![]() |
#125 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Joda, det har hendt noen ganger det, men hadde nok en komplimentstopp rundt 25.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 09-09-12 kl 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#127 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg har blitt kalt pen mange ganger etter jeg ble voksen,men jeg klarer ikke å ta det til meg,hørte det aldri hjemme da jeg var barn. Hvis jeg spurte hjemme om jeg var pen,fikk jeg til svar at jeg var "styggpen",så å ta imot kommentarer sitter langt inne. Jeg synes ikke selv jeg er noe å se på,forøvrig. Jeg sier til barna mine hver eneste dag at de er pene,fordi jeg mener det,og det kunne aldri falt meg inn at man ikke skal synes sine egne barn er pene heller,men jeg vet ikke om det var mindre vanlig å gi barna sine kommentarer da jeg var barn,på 70-tallet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg er også litt her!
![]() |
#129 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ah, de listene husker jeg også. Jeg var som regel ikke på dem, nei. Godt en blir eldre!
![]() |
#130 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Ke? Har aldri hørt om sånne lister. Ble de skjult for meg fordi jeg ikke sto der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det husker jeg også. Jeg var jo fullt klar over at jeg nok ikke stod på en slik liste, men kan huske at jeg skrev sånne lister sammen med bestevenninna. Charming. Mest over de kjekkeste guttene i klassen, på trinnet, på skolen osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg er fantastisk!!
![]() |
#133 |
intro
|
Hos oss nøyde man seg ikke med topp tre, men tok med hele klassen, ja - temmelig brutalt. Jeg lå på midten - var for lita, flat og flink på skolen til å kunne avansere.
![]() |
![]() |
#134 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Åjada, mange ganger.
![]() |
#135 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Sånn utenom nærmeste familie, så har jeg fått høre det noen ganger ja. Men jeg skal innrømme at jeg også sjelden sier til mennesker at jeg synes de er pene. Jeg gir gjerne komplimenter for klær og hår og andre ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg er der at jeg ikke synes jeg er alminnelig engang. Jeg skjeler, har utstående øyne og panne, stor nese og dobbelthake. Det med øynene kan slå begge veier, for noen synes jeg har penw øyne, men ellers er jeg definitivt på minussiden. Og det er ikke noe jeg innbiller meg. Menn har f.eks. nesten aldri vist interesse. Men nå som jeg er eldre tenker jeg at det kan være greit å slippe å sørge over falmet skjønnhet.
![]() |
#137 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jeg er også absolutt bare den sminkede penvarianten, og det er forsåvidt greit. Billedskjønn fra naturens side har jeg aldri vært, men at jeg får lov til å føle meg litt pen av og til med litt juks, synes jeg faktisk at jeg fortjener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
© All rights reserved
|
Jeg er også der, så lenge vekten er på plass. For jeg er ikke fornøyd med meg selv når jeg veier for mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
lettere utlada
|
Nope, jeg er ikke døv for ordet. Jeg vet du har sagt jeg er fin på håret, er fin med de klærne osv men du har nok aldri kalt meg pen.
![]() |
#140 |
Leser
|
![]() Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg har hørt det en del.
![]() |
|
|