Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Merker jeg blir litt forbannet...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-07, 12:09   #121
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Merker jeg blir litt forbannet...

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Eh så vidt jeg leste var hun hos naboen.. ¨
Men uansett er jeg med på at vi må være i umiddelbar nærhet slik at de kan se meg gjennom vinduet hvis ikke jeg er i huset. Eller at jeg kan høre dem.
Ville aldri gått lenger enn at barnet mitt kunne få øye på meg.

Hun hadde vært hos naboen og var på vei hjem, dermed var hun rundt/nærheten av huset!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 12:15   #122
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Hun hadde vært hos naboen og var på vei hjem, dermed var hun rundt/nærheten av huset!

modde.... spikerhjørnet....evnt. kverruleringshjørnet....

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 13:36   #123
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

modde.... spikerhjørnet....evnt. kverruleringshjørnet....

Vi kan jo ta det inn i flisespikkeriet og samtidig diskutere hvor mange ganger vi bruker bokstaven R i ordet "kverulering", samt hvor mange punktum man bør ha i hver setning.

Så kan du ta en tur på Spikerhjørnet etterpå og argumentere mot kverulering i diskusjoner på FP.

:foreslår:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 13:44   #124
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Vi kan jo ta det inn i flisespikkeriet og samtidig diskutere hvor mange ganger vi bruker bokstaven R i ordet "kverulering", samt hvor mange punktum man bør ha i hver setning.

Så kan du ta en tur på Spikerhjørnet etterpå og argumentere mot kverulering i diskusjoner på FP.

:foreslår:

Flisespikkeriet var det ja Ikke greit å huske på alt her.
Ja, jeg skriver annerledes når jeg skriver i fora enn når jeg er i jobbsammenheng. Men trodde det ikke var noen regler for det her inne? Hvis du kan linke til noe så hadde det vært kjempefint.

Poenget mitt her er at det ble alt for mye ut på viddene prat, og da kan man jo igrunnen starte en egen tråd med emnet man føler må taes opp.

Unnskyld trådstarter, måtte bare svare her.

Jeg kommer nok fortsatt til å skrive foraspråk, som er mer sleivhendt enn det jeg bruker til vanlig. Men selvfølgelig om det er noen retningslinjer for at man ikke kan gjøre det, tar jeg dette til etterretning. Om det er noen skriveleifer her og der, skjer.

Gammel 11-05-07, 14:03   #125
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slepphendt skriftspråk er fordummende og om du vil virke dum, ja så fortsett.

Gammel 11-05-07, 14:23   #126
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

For å være helt ærlig så bryr det meg ikke noe særlig i forasammenheng. Det er deilig å bare slappe helt av et sted, og være litt "dum". Jeg antar at du gjør det samme med hensyn til hvordan du er på nett. For du er veldig krass generelt sett mot de fleste her inne, og det hadde ikke fungert i det virkelige liv.
Men det er jo det som er så greit med fora at man kan få spille litt på ytterpunkter.

Jeg kan skrive og formulere meg pinlig korrekt hvis jeg vil. Har bakgrunn som korrekturleser i forlagsbransjen blandt annet.

Men nå må vi slutte dere, dette er da ikke hva tråden handler om.
Trulte over og ut

Gammel 11-05-07, 14:25   #127
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sitron da…

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 14:30   #128
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer nok fortsatt til å skrive foraspråk, som er mer sleivhendt enn det jeg bruker til vanlig. Men selvfølgelig om det er noen retningslinjer for at man ikke kan gjøre det, tar jeg dette til etterretning. Om det er noen skriveleifer her og der, skjer.

Jeg tror neppe det er noen retningslinjer for det, nei. Og for meg kan du skrive hvordan du vil. :raus: Men når du leker forumpoliti og roper på moddene for å få flyttet innlegg, så ser det unektelig bedre ut om du har ditt på det tørre.

Dessuten så fleiper jeg bare. Og liker avsporinger. Alle gode tråder har litt tøys og noen gode avsporinger. :bidrar:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.