|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Merker jeg blir litt forbannet...http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle1776426.ece |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...
Selvølgelig, og de angrer garantert bittert. Men jeg syntes det må være lov å si at jeg syntes det er en ufattelig dum ting å gjøre. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Jeg følger med i denne saken hver dag, og har grått mange tårer når det gjelder den lille jenta.Gjør jo ikke akkurat saken bedre at jeg har ei jente i den alderen selv (3,5). Jeg tenker på dette store deler av dagen og MÅ hele tiden inn på VG.no for å se hvordan det går. Helt jævlig sak. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Come what may...
|
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Så klart det er lov, men det blir jo ikke noe bedre av å skylde på foreldre og hive salt på såret. Er også sikker på at dem angrer bittert. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Nei, jeg synes ikke det var uansvarlig eller idiotisk. De satt 40-50 meter fra leiligheten og sjekket jevnlig. Hvor stor promillesjans er det for kidnapping? Jeg sitter like langt unna rommet til ungene ute i hagen.
|
|
|
#7 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Jeg tenker som deg. Utrolig uansvarlig og dumt gjort. Får helt vondt inni meg.
|
|
|
#8 |
|
Come what may...
|
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Det er vel anderledes hjemme hos seg selv enn fremmed plass. Jeg vet om mange som gjør det forresten. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Det er da litt annerledes å sitte i sin egen hage eller veranda, enn å gå fra barna på et rom i et fremmed land. Det syns hverfall jeg.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Samme her.. hun er to mnd eldre enn min lille.. Helt forferdelig å tenke på. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Jeg synes faktisk ikke det var så forferdelig uansvarlig, og kunne muligens ha funnet på å gjøre noe lignende selv. Men de var maksimalt uheldige. Litt som å få en takstein i hodet.
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Jeg har mer sympati for disse enn for foreldrene på et annet forum som fikk masse av støtteerklæringer da sønnen deres druknet i badekaret der han satt alene. Han ble nesten to.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
50 meter nedi veien.. det blir vel litt lenger skal man trave ut fra hotellet først feks. Sist redigert av Pastill : 08-05-07 kl 22:40. Årsak: leif |
|
|
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Enig med Tinetoff og lykkeliten02 - det er ikke helt utenkelig at jeg kunne gjort noe liknende. Jeg vet ikke om jeg synes dette med "et fremmed land" er så relevant her, egentlig. Kulturelt er vel ikke Portugal så utrolig forskjellig fra Storbritannia?
|
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Jeg hadde aldri i verden forlatt ungene mine på et hotellrom i et fremmed lang, for å spise middag. Enten det er 40 eller 50 meter unna. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
By the Sea
|
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Jeg vet meg selv at jeg aldri ville gjort det. :hønemor:
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Det er anderledes å være hjemme og sitte på verandaen feks hvor barnet kan stå opp og gå å hente deg, enn å stenge de inne på et rom på et hotell og sitte på resturant? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Jeg er IKKE hønemor, men jeg har respekt for kidnapping. Utenlands er ungene aldri ute av syne, aldri.
|
![]() |
|
|