|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...
Jeg tror restauranten lå i tilknytning til leilighetshotellet, det var ikke sånn at de stakk langt av gårde. Jeg synes de virker fornuftige, de vurderte det vel slik at siden de satt på området og sjekket jevnlig (de har kanskje unger som ikke har for vane å våkne i løpet av natta) så var det greit. Kidnapping er noe som skjer såpass sjelden, både her hjemme og i Portugal, at det er egentlig ikke en spesifikk risiko jeg tenker på når det gjelder å gå vekk fra soverommet eller vogna de sover i ute. Mulig jeg ikke er spesielt hønemor, jeg legger ikke så mye energi i å tenke ut alle mulige promillesjanser på at det skal skje noe. Når det er sagt, så måtte forholdene ligge slik til rette at jeg hadde følt meg komfortabel med å sitte annet sted enn verandaen på rommet, f.eks babycall eller at man kunne høre ungene lett.
|
|
|