Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 11:23   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Forumfjas

Trylle og trylle fru Blom.
Nå regner det her ihvertfall.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:25   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Om det varmer hjetet ditt har det regnet her i mange dager. :hjelpsom:

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:26   #3
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heisann, det gjør det her også. Det var jo akkurat sol? Og jeg sendte begge avgårde i joggesko. For to dager siden påsto de at det skulle regne først på ettermiddagen, da gjorde jeg det samme. Og her forrige uke påsto de at det skulle være masse regn, da regnet det ikke i det hele tatt. Dømrade dimlinger.

Gammel 02-09-09, 11:27   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har sendt min eldste til Moss uten regntøy.

På den annen side så skal de gå i fjæra og fiske frem krabber og greier så da blir de vel våte likevel? Og han har jo skift med seg. Kanskje det går bra.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:27   #5
Skvetten
Passiv

Standard

Lurer på hvorfor det ikke kan meldes regn og bli sol i denne byen jeg.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:32   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Adrienne sa det så fint.

Gammel 02-09-09, 12:42   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har en gang (les:flere, men den ene var klart verst) prøvd å slenge breialt med leppa i en tråd hvor det ... eh ... ikke passet helt inn kan man si. Og deretter forsøkt å forklare og forsvare meg etterpå istedenfor å heller lære meg gleden av å legge meg flatt ned og innse at jeg rett og slett bomma. Jeg er i stand til å le av det nå.

Men det er jo det som er fint her ja. Man kan ha en mening om noe, så leser man andres synspunkter, lærer mer, tenker over andre sider og noen ganger påvirkes man til å mene noe annet. En gang iblant påvirker man selv andre.

Klart det hjelper med den strutsen forøvrig. Jeg ler like godt hver gang jeg ser på det oppvakte, intelligente utrykket den har.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:43   #8
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker fjas. Og breiale meningsytringer. Og temperatur. Mer av det, takk.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:51   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det lureste er å droppe fullstendig, plutselig en dag kommer den tråden med det innlegget som skal svares på hvor du bare føler med hele deg at er på sin plass.

:vakkert øyeblikk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 15:18   #10
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det lureste er å droppe fullstendig, plutselig en dag kommer den tråden med det innlegget som skal svares på hvor du bare føler med hele deg at er på sin plass.

:vakkert øyeblikk:

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:54   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Aha.
Nei, da er denne bedre:
Hvis jeg skjønner rett så er den best der man skal si at noen andre er litt sånn .

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:55   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Aha.
Nei, da er denne bedre:
Hvis jeg skjønner rett så er den best der man skal si at noen andre er litt sånn .

Her er quoten som manglet i forrige innlegg.

Gammel 02-09-09, 12:55   #13
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og gud bedre som man kan savne den -smileyen i RL, altså.

Gammel 02-09-09, 12:55   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Si at noen andre er litt snille?

Gammel 02-09-09, 12:58   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Og angående det med meg og trylling så har det ikke regnet så intenst i hele sommer som etter at jeg tryllet inn sol. Jeje. Og dette til tross for at sola skinte fra blå himmel da jeg faktisk avsa trylleformelen.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 13:03   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er sant at du føler det i hele deg når det er på tide å bruke Du får et sånt rush i hele kroppen, gjør det, gjør det, ikke kjemp imot, det er verdt alle eventuelle konsekvenser! Og så:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 13:03   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg brukte den i betydningen snill en god stund jeg. Da jeg etterhvert skjønte hva den ble oppfattet som humret jeg godt over hva de som leste innleggene antagelig trodde jeg hadde ment.

Muligens det er derfra jeg pådro meg et rykte som morsom, mens jeg egentlig bare var dum?

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 13:08   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Hjelper det? Er jeg morsommere nå?

Synes du ble veldig ironisk jeg. Litt oppgitt-ish kanskje?

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 13:13   #19
Albertine
Passiv

Standard

Næsj, ikke så morsomt uten bilde.

Sist redigert av Albertine : 02-09-09 kl 13:20.
  Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 13:18   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jepp. Veldig ironisk av min ironisk-het, og litt oppgitt-ish av hvor utrolig festlig jeg er. :setter meg på henda igjen:

Hihi - nei - ikke gjør det. Jeg synes du er morsom.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Bare kjapt innom for å reklamere for min nye film, Menn som mater kvinner.

Venter i spenning på hva krysset skjuler.

Jeg også. Har ikke kryss engang jeg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.