|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: ForumfjasTrylle og trylle fru Blom. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: ForumfjasOm det varmer hjetet ditt har det regnet her i mange dager. :hjelpsom: |
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Sv: ForumfjasHeisann, det gjør det her også. Det var jo akkurat sol?
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: ForumfjasJeg har sendt min eldste til Moss uten regntøy. |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: ForumfjasLurer på hvorfor det ikke kan meldes regn og bli sol i denne byen jeg. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: ForumfjasJeg har en gang (les:flere, men den ene var klart verst) prøvd å slenge breialt med leppa i en tråd hvor det ... eh ... ikke passet helt inn kan man si. Og deretter forsøkt å forklare og forsvare meg etterpå istedenfor å heller lære meg gleden av å legge meg flatt ned og innse at jeg rett og slett bomma. Jeg er i stand til å le av det nå. |
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: ForumfjasJeg liker fjas. Og breiale meningsytringer. Og temperatur. Mer av det, takk.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: ForumfjasAha. |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: ForumfjasOg angående det med meg og trylling så har det ikke regnet så intenst i hele sommer som etter at jeg tryllet inn sol. Jeje. Og dette til tross for at sola skinte fra blå himmel da jeg faktisk avsa trylleformelen. |
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: ForumfjasDet er sant at du føler det i hele deg når det er på tide å bruke
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: ForumfjasJeg brukte den i betydningen snill en god stund jeg. Da jeg etterhvert skjønte hva den ble oppfattet som humret jeg godt over hva de som leste innleggene antagelig trodde jeg hadde ment. |
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: ForumfjasNæsj, ikke så morsomt uten bilde. Sist redigert av Albertine : 02-09-09 kl 13:20. |
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Forumfjas
Hihi - nei - ikke gjør det. Jeg synes du er morsom.
Jeg også. Har ikke kryss engang jeg. |
|
![]() |
|
|