Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du på spøkelser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du på spøkelser
Ja 43 27,74%
Nei 84 54,19%
Vet ikke? Kanskje? Eller kanskje ikke? 28 18,06%
Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 22:22   #1
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror du på spøkelser?

Vesla er til tider en underlig liten skrue...For en stund siden satt hun ved siden av meg i sofaen og tegnet, da hun plutselig sa; Jeg kan føle det når det er folk rundt meg...Ja, svarer jeg, det er jo fint det da? Usynlige mennesker, mamma, sånne som de på tv ser....

Det hører med til historien at hun ved ett tilfelle hos pappaen fikk med seg noen glimt av et av disse synske-programmene, og ble svært fascinert. Det hjalp nok ikke på at mammaen til en liten venninne fortalte en historie om et spøkelse på en svært troverdig måte...

Anyway, tror du på spøkelser? (Jeg vet at jeg kanskje nærmer meg poll-spamming, men jeg må bare ha en liten poll på denne og... )

Her i huset (kanskje med unntak av Vesla til tider) tror vi lite på spøkelser...Mer mellom himmel og jord enn det man ser - joda, meget mulig, men spøkelser? Nope....

(For ordens skyld - Vesla er der at hun av og til tror på spøkelser, av og til på Gud, og av og til på ingenting...Hun finner vel ut av det etterhvert... )

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.