|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En skinasjon i forfall?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: En skinasjon i forfall?Min gjør nok det hos pappan. Her hos meg går vi ikke på skitur. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: En skinasjon i forfall?Jeg har stått slalåm to ganger i mitt liv. Under oppveksten, var den formen for ski forbeholdt de som hadde råd til å reise med buss til Kongsberg på skoleutfluktene, og enten eie eller leie utstyr. Vi andre fattiglusene, fikk ta til takke med å bli stuvet sammen i en hestehenger og kjørt inn på skaugen, hvor langrennsløypene ventet. (Helt sant, faktisk.)
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 30-01-12 kl 20:00. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En skinasjon i forfall?O-bokstaven kan ha to lyder, o-lyd og å-lyd. Å-lyd i sopp, f.eks. Jeg har aldri hørt noen si [slalo:m] eller [slalom], men det kan godt være at det kan skje for alt jeg vet. De fleste sier nok [slalåm]. Hvis du mener at ingen sier [slalå:m], så er nok det riktig. Jeg har ikke hørt noen si det heller. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
This is normal!
|
100 % enig. Det var slik jeg fant skigleden etter noen år i hytteveggen. Jeg gikk i mitt tempo, så langt jeg ville. Nå er det noe av det beste jeg vet. Både å gå 1 km, lage bål og grille pølser og å gå 70 km å bli gjennomsliten.
|
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: En skinasjon i forfall?Hver gang jeg ser denne overskriften, må jeg fnise litt. Jeg leser den med krigstyper og skingrestemme. REDD SKINASJONEN NORGE!!! :skingrestemme:
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: En skinasjon i forfall?En skinnsofa i forfall? Er ikke de nærmest udødelige?
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Det er da de er på sitt mest komfortable.
|
![]() |
|
|