|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Epikur
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerDet er ingen tur i parken for alle og enhver å skulle lære seg å bli glad i seg selv as is, nei.
![]() |
#142 |
både her og der
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer
Ja, absolutt! Mest fordi jeg liker å gjemme meg litt i klærne mine, litt lag på lag, og liker absolutt ikke å bare gå i t-skjorter osv.
![]() |
#143 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg tror dog at ingen ville ha reagert negativt om tråden hadde handlet om tunge tanker rundt vinteren. Vår og sommer er det ikke lov å mislike på samme måte.
![]() |
#144 |
Epikur
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJo, jeg synes sånne vinterklagetråder er skikkelig irriterende også.
![]() |
#145 |
This is normal!
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg tror ikke det stemmer, Divine. Jeg blir litt sånn
![]() |
![]() |
#148 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#150 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerKan jeg sutre litt over tårekanalene mine som gikk helt amok i Oslo i helgen? Bjørkepollenallergi i kombinasjon med heftig forjølelse gjorde at det klødde som F og rent konstant når jeg var utendørs. Så mye for fin helgetur-sminke, altså!
![]() |
#151 |
Bedreviter
|
Dyp sympati med allergianfall, men jeg garanterer at det ikke er bjørka du har reagert på i helga. Derimot er det ingen mangel på or- og hasselpollen om dagen, så det er nok heller det du har reagert på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerDenne er nyttig: http://www.pollenvarslingen.no/Pollenkalender.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerAlle med diverse vår-relaterte allergier har min fulle sympati! |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
This is normal!
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerKanskje vi kan lage en oversikt over verdige grunner til sutring klassifisert etter årstid? Det vil jo gjøre alt mye lettere. Så langt har vi lakkering av hvite legger og pollenallergi på VÅR.
![]() |
![]() |
#155 |
Bedreviter
|
Mer enn 25 grader, og jeg blir temmelig grumpy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Introvert textrovert
|
Jammen, jammen. Det er jo bare bjørk jeg har vært allergisk mot før!
![]() |
#158 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg kan ikke skjønne at det ikke skal være lov til å klage fordi vi bor i verdens rikeste land og kan jobbe med oss selv. Hallo, det er jammen meg mange temaer som er utelukket å ta opp hvis kravet for å kunne ta opp ting er at det ikke skal være en løsning for det eller at man skal ha psyken fullstendig på plass først. Jeg synes det er bra at vi kan snakke om det som ikke er helt på topp.
![]() |
#159 |
Bedreviter
|
Jeg har alltid trodd at jeg var allergisk mot bjørk og gress, men da jeg ble utredet for noen uker siden, hadde jeg også tydelige utslag på or og burot - hvilket selvsagt forklarer hvorfor jeg av og til har hatt anfall utenom den vanlige sesongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Bedreviter
|
Jeg synes det skal være lov til å klage på nesten hva som helst, men ikke nødvendigvis uimotsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|