Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 10:55   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg leste deg som at vi som synes dette er sært ikke skjønner hvor stor JB er og ikke er opptatt av å gi barna kulturopplevelser.

Ah, nei. Det vil si, jeg tror kanskje ikke alle skjønner hvor stor han faktisk er, men jeg mente absolutt ikke at man ikke er opptatt av å gi barna kulturopplevelser. Bare at man prioriterer forskjellig, og for meg er helt sikkert gode konsertopplevelser viktigere enn for mange andre, hvilket jo er fullstendig naturlig.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Var ikke han Broileren på SFO da? Jeg regner ikke SFO som skole, det er oppbevaring i mine øyne. Desverre.

Begge deler, har jeg blitt fortalt. Youtube-video av "Afterski"-låta vist på storskjerm i klasserommet for fjerde klasse. I skoletiden. Av lærer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:01   #2
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg syns det er uproblematisk, og at skolene er veldig greie med elevene sine.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:02   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes ikke det er særlig arrogant å forvente at ungen skal lære noe mer enn sosiale ferdigheter på skolen. Jeg mener helt ærlig at min eldste ikke lærte nevneverdig faglig i hele andre og tredje klasse. I første fikk hun OK lesetrening (men for det meste hjemme), og i fjerde har de skrudd opp det faglige tempoet litt, sånn at det i det minste er noe faglig utbytte.

Jeg forbeholder meg retten til å synes det er for dårlig. Og elendig ressursutnyttelse. Og undergraving av den der respekten for skolen som etterlyses så ofte.

Takk.

Det svaret var mye mer velformulert enn det jeg holdte på å poste.

Jeg er skuffet over hva de lærer i skolen. Jeg sier ikke det til ungene mine, men jeg må da få lov til å si det her.

Gammel 05-04-13, 11:05   #4
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Tantebarna mine gikk en stund på privatskole der kun de elevene som greide å sitte stille og følge undervisningen fikk være i klasserommet. Hadde vi hatt et tilsvarende tilbud i nærheten hadde jeg glatt valgt det.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:12   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Tantebarna mine gikk en stund på privatskole der kun de elevene som greide å sitte stille og følge undervisningen fikk være i klasserommet. Hadde vi hatt et tilsvarende tilbud i nærheten hadde jeg glatt valgt det.

Mener du virkelig at det skal være sånn?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:14   #6
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mener du virkelig at det skal være sånn?

Nja, jeg mener i alle fall at da en -1- elev greier å kapre det meste av voksenressurser i en klasse - inkludert en assistent som i teorien skal ta seg av 3-4 andre elever også - er det noe feil. I klassen til frøkna går et kvarter av hver time i snitt til å skape ro. Om en da legger til alt ekstra som lesses over på lærerne er det kanskje halve timen som er igjen til undervisning.

Gammel 05-04-13, 11:15   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja, jeg mener i alle fall at da en -1- elev greier å kapre det meste av voksenressurser i en klasse - inkludert en assistent som i teorien skal ta seg av 3-4 andre elever også - er det noe feil. I klassen til frøkna går et kvarter av hver time i snitt til å skape ro. Om en da legger til alt ekstra som lesses over på lærerne er det kanskje halve timen som er igjen til undervisning.

Så da bør man bare skippe de urolige elevene på gangen?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:17   #8
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Standard

For ordens skyld, alle elevene på skolen fikk undervisning. Men du hadde far sammen med de du var på samme nivå med. Enten de var yngre eller eldre enn deg. Jeg opplever ikke norsk skole som god på tilrettelagt undervisning til de sterkeste elevene, og en kjepphest for meg er at mange av dem krever ekstremt lite tid.

Gammel 05-04-13, 11:17   #9
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad for at min (rolige, skoleflinke) andreklassing går i en klasse med hele spekteret av barn. Rolige og urolige. Skoleflinke og skolesvake (hm, det er kanskje ikke et ord). Småfrekke og forsiktige. Med og uten diagnoser. Nå er vi veldig heldige med lærerne som gjør en utrolig bra jobb med denne mangfoldige gruppen. Jeg er sikker på at hun ville lært enormt mye mer om hun hadde fått mer tilrettelagt undervisning i en roligere klasse, men fordelene med mangfoldet er større enn ulempene.

SFO er en ren oppbevaringsplass.

Gammel 05-04-13, 11:23   #10
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad for at min (rolige, skoleflinke) andreklassing går i en klasse med hele spekteret av barn. Rolige og urolige. Skoleflinke og skolesvake (hm, det er kanskje ikke et ord). Småfrekke og forsiktige. Med og uten diagnoser. Nå er vi veldig heldige med lærerne som gjør en utrolig bra jobb med denne mangfoldige gruppen. Jeg er sikker på at hun ville lært enormt mye mer om hun hadde fått mer tilrettelagt undervisning i en roligere klasse, men fordelene med mangfoldet er større enn ulempene.

For andreklassingen min (skoleflink, men ikke rolig ) stemmer dette godt, men hun har vært veldig heldig med læreren, og nok også med elevgruppa i klassen. For fjerdeklassingen min stemmer det ikke i det hele tatt, der mener jeg at ulempene er større enn fordelene. Elevgruppa er vanskeligere og mer sprikende, og lærerne har skiftet alt for mye, selv om noen av dem har vært veldig gode. Jeg mener virkelig at du skal ha flaks for å få god (som i helt anstendig) tilpasset undervisning på vår skole (som jeg ikke mener er spesielt dårlig, den er en helt OK og normal Oslo-skole). Og da særlig for elever som er langt framme faglig.

Jeg mener lærerne blir satt til en nesten uløselig oppgave, og har ikke problemer med å forstå hvorfor de ender med å bortprioritere skoleflinke, rolige elever. Men det er ikke noe bra for min eldste likevel.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:31   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror det er lettere å være begeistret for spekteret når det spekteret går fra "lopper i blodet" til "stille og fredelig", ikke fra "sparker, hyler og kaster møbler rundt seg tross en voksen på seg hele tiden" til "stille og fredelig".

Det har du rett i. At hele elevgruppen føler seg trygge og ikke utsettes for så voldsomme utbrudd, gir en annen hverdag. Det du beskriver blir jo fort et stort problem. Det ser jeg altså.

For andreklassingen min (skoleflink, men ikke rolig ) stemmer dette godt, men hun har vært veldig heldig med læreren. For fjerdeklassingen min stemmer det ikke i det hele tatt, der mener jeg at ulempene er større enn fordelene. Elevgruppa er vanskeligere og mer sprikende, og lærerne har skiftet alt for mye, selv om noen av dem har vært veldig gode. Jeg mener virkelig at du skal ha flaks for å få god (som i helt anstendig) tilpasset undervisning på vår skole (som jeg ikke mener er spesielt dårlig, den er en helt OK og normal Oslo-skole). Og da særlig for elever som er langt framme faglig.

Jeg tror det er ekstremt dyktige og oppdaterte lærere som gjør at "vår" klasse fungerer så godt som den gjør. Og jeg tror at dårligere lærere ville gitt diagnoser og spesialundervisning til mange av elevene som nå anses å være innenfor "normalen".

Gammel 05-04-13, 19:35   #12
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

For andreklassingen min (skoleflink, men ikke rolig ) stemmer dette godt, men hun har vært veldig heldig med læreren, og nok også med elevgruppa i klassen. For fjerdeklassingen min stemmer det ikke i det hele tatt, der mener jeg at ulempene er større enn fordelene. Elevgruppa er vanskeligere og mer sprikende, og lærerne har skiftet alt for mye, selv om noen av dem har vært veldig gode. Jeg mener virkelig at du skal ha flaks for å få god (som i helt anstendig) tilpasset undervisning på vår skole (som jeg ikke mener er spesielt dårlig, den er en helt OK og normal Oslo-skole). Og da særlig for elever som er langt framme faglig.

Jeg mener lærerne blir satt til en nesten uløselig oppgave, og har ikke problemer med å forstå hvorfor de ender med å bortprioritere skoleflinke, rolige elever. Men det er ikke noe bra for min eldste likevel.

Enig. Det er min store kjepphest og sorg i livet at jeg får gjort altfor, altfor lite for de sterkeste blant elevene. I dag har jeg kopiert opp eget hefte til de ti sterkeste i neste emne i matematikk, men de må jo jobbe med det på egen hånd. Jeg har jo ingen verdens tid til å undervise dem.

Gammel 05-04-13, 11:20   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner at jeg er veldig glad for at mitt barn ikke går på en sånn skole, han går heldigvis i klasse med hele spekteret av barn.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:04   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke at alt jeg lærer elevene mine i naturfag er like relevant, men jeg har liksom ikke noe valg. Vi har planer vi må følge.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:22   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er lettere å være begeistret for spekteret når det spekteret går fra "lopper i blodet" til "stille og fredelig", ikke fra "sparker, hyler og kaster møbler rundt seg tross en voksen på seg hele tiden" til "stille og fredelig".

Gammel 05-04-13, 11:28   #16
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jupp. Skolen vår scoret bra på miljø og oppfølging av barn for noen år siden. Da begynte det en jevn strøm fra andre kommuner. Mange klasser er sprengt, rommene er supertrange, og det blir mer og mer uro og stygg mobbing.

Jeg tror det er veldig sunt å lære at vi er ulike og at det er bra. Jeg tror ikke det er spesielt sunt for småskolebarn å få steiner i hodet, bli slått med pinner, bli kalt jævla drittunge daglig eller få høre at faren din er en feit homo. Jeg jobber for tiden i andre klasse, og dette er helt dagligdagse hendelser. :sletter snart:

Gammel 05-04-13, 11:30   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kaster meg inn i diskusjonen og holder meg on-topic først:
Jeg synes jentene i Ålesund gjorde dette på en forbilledlig måte og synes skolen taklet dette helt utmerket. Skoledemokrati og medbestemmelse i praksis. De gikk tjenestevei og ordnet opp på en forbilledlig måte - supert! Mye god læring i slik.
Ergo synes jeg selvsagt at det er urettferdig mot disse jentene at de gjøres narr av verden over og at enkelte politikere er så himla sjokkert.

Off topic: Jeg er egentlig ganske enig i den Tjorven og Toffen skriver. Dette er helt sikkert å banne i kjerka, men jeg er sjeleglad for at datteren min går på en skole/i en klasse med opphopning av barn som presterer. Undervisningen er tilpasset til dette og det har alltid vært noe å strekke seg etter, synes jeg. Også for barn som er i øvre del av prestasjonsskalaen.
Jeg tror dessuten at en vesentlig grunn til at det raljeres over Bieber-feberen, er at det er fjortisjenter som står for den. Hadde han vær mer høykulturell hadde hylerne ikke fått så mye vann på mølla. Så det.

I hine hårde gamle dager tok jeg, med min mors velsignelse, fri fra skolen for å stå i kø for å få billeter til Yes-konsert i Ekeberghallen. Det var utrolig kult og jeg husker at jeg elsket mamma litt mitt oppe i alt fjortis-hatingen min av henne - frodi hun skjønte hvor viktig det var for meg å få med meg den konserten.
Jon Anderson for president!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:34   #18
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes jentene i Ålesund gjorde dette på en forbilledlig måte og synes skolen taklet dette helt utmerket. Skoledemokrati og medbestemmelse i praksis. De gikk tjenestevei og ordnet opp på en forbilledlig måte - supert! Mye god læring i slik.

Dette er jeg enig i. Det er forsåvidt mye bedre at de faktisk så at dette var et problem, enn at de bare dro og regnet med at tentamen kunne man ha når det passet.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:34   #19
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tror dessuten at en vesentlig grunn til at det raljeres over Bieber-feberen, er at det er fjortisjenter som står for den. Hadde han vær mer høykulturell hadde hylerne ikke fått så mye vann på mølla. Så det.

Bare så det er sagt: Jeg ville ment det samme om det gjaldt tidenes operaforestilling, VM på ski, århundrets banjopolkafestival, cupfinale eller hva det nå er. Og jeg er helt enig i at ungdommene har kjørt saken på en veldig bra måte, men jeg mener skolen likevel burde sagt nei.

Gammel 05-04-13, 11:38   #20
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare så det er sagt: Jeg ville ment det samme om det gjaldt tidenes operaforestilling, VM på ski, århundrets banjopolkafestival, cupfinale eller hva det nå er. Og jeg er helt enig i at ungdommene har kjørt saken på en veldig bra måte, men jeg mener skolen likevel burde sagt nei.

Skolen burde sagt nei om det var store vansker med å flytte prøven. Hvis det lå rimelige hindringer i veien for å gjøre det. Hvis det betydde masse ekstraarbeid for lærerne eller hva som helst. skolen burde ikke si nei bare fordi. Det hadde i såfall ikke vært demokrati og medbestemmelse, men diktatur. Elever skal også ha retten til å bli hørt og lyttet til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.