|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?
Vi bemanner etter antall ekvivalenter (barn). Ja vi kunne begrenset fet men om alle skulle komme så mangler vi jo ansatte, og da har vi et problem. Så da kan vi liksom ikke det heller. Sist redigert av Trixie : 31-12-21 kl 19:36. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?
Jeg tror vi sender ut noe lignende denne ordlyden. I hvert fall tidligere, da jeg var aktiv på "golvet". I år har jeg ikke lest så nøye hva som ble sendt ut til de foresatte. (Jolie?). Det er jo et problem at ansatte som har avspasering og ferie til gode ikke får tatt den når det et lite barn til stede, og heller må ta den tidligere på høsten når det er full barnegruppe.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?Kanskje problemet (for min del) med selve oppfordringene om å holde ungene hjemme koker ned til å handle om form. Jeg hadde nok reagert helt annerledes dersom oppfordringen var formulert på en mer profesjonell, informativ og imøtekommende måte enn det jeg opplever det har blitt hos oss. Og da snakker jeg ikke om å få dårlig samvittighet (for det fikk jeg ikke av selve meldingen), men om lett irritasjon. Dersom det handler mest om form burde jeg kanskje ha større forståelse og være litt raus overfor sure formuleringer, nettopp pga situasjonen folk står i. Samtidig er det den litt manglende forståelsen og tiltroen tilbake som jeg leser inn i slike sure beskjeder som gjør at jeg ikke helt lykkes med det, tror jeg.
Enig. |
|
|
|
![]() |
|
|