|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %
Ja du, hun var et sjarmtroll.
|
|
|
#3 |
|
Tatt på
|
Nå har ikke jeg fått med meg akkurat det på Fjesboka, men den unge lovende er vist kommet inn på Stortinget. :rabla:
|
|
|
#4 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Når det gjelder hva som er best for en selv og hva som er best for samfunnet, så går det fint an at det sammenfaller. Er løsningene gode nok, så gjør det som regel det. F.eks. det å få flere spesialpedagoger inn i skolen. Det ville kommet barnet mitt til gode samtidig som jeg mener det er bra for skolen som helhet.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Himmel, for et dårlig innlegg.
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Ja, hva er det der "twain" igjen?
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Det er et gammeldags ord for "to" eller "par". Eller mente du hvor uttrykket er fra? Det var Kipling som skrev det, jeg husker ikke hvor det er hentet fra - "East is East, and West is West, and never the twain shall meet".
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Nei, jeg lurte mer på om "twain" uttrykte noe grammatikalsk annerledes enn "two". Det ligger liksom noe i en relasjon mellom de to det snakkes om eller noe.
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Og vi er i smult farvann når det snakkes grammatikk, hva?
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Vi er ikke på flisespikkeriet, om det var det du var redd for.
|
|
|
#12 |
|
Bedreviter
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Nå først så jeg intervjuet med Hanekam-damen.
Det er vel rimelig å tro at det samme gjelder for våre folkevalgte politikere og at Hamkammen gjerne hadde sittet fire år på stortinget uten statlig kompensasjon for jobben.
Jeg derimot, har skrevet mye for statens regning. Jeg liker å få penger derfra. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Hun Hanekamdame er en god erstatning for Miss Wiig-Bryn, som mente at bibliotekene måtte slutte med internasjonale aviser. De som ville lese slikt fikk kjøpe det selv, det var jo ikke så dyrt. Når hun da fikk spørsmål om hun visste utsalgspris på Narvesen så ante hun ikke, men tippet 10-15 kroner.
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg blir en blanding av veldig skremt og veldig lattermild av den stakkars jenta som må spørre sin mor til råds. Men for all del, hun er vel ikke så mye verre enn en del andre tullinger det partiet har fostret?
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Folk som vil lese ytenlandska aviser får koste det selv, ja.
|
|
|
#16 |
|
Unik
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Herlighet. Er virkelig slike nek, det folket vil skal representera dei på tinget ? ( Hanekamdama om nokon var i tvil )
|
|
|
#18 |
|
Viser tenner
|
FrPs partiskole er nok perfekt for henne.
|
|
|
#19 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg kommer til å savne Sponheim.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Apfel der Zwietracht
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Tilbake til det første spørsmålet: Jeg mener det er trist Sponheim forsvant av en eneste grunn - han representerte den siste anstendigheten på borgerlig side. Høyre har forlengst tilbakelagt sin anstendighet og FrP gir jo blanke faen. Sponheim gikk ned med flagget til topps, og det har jeg respekt for. På den andre siden, husker jeg godt den gangen Sponheim foreslo å legge ned streikeretten, så humanismen hans har jo tydelige grenser.
|
![]() |
|
|