Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 00:17   #161
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Fiona, her.

Har akkurat blitt tipset om dette stedet jeg da... og er veldig spent på hvem som er her inne!!

Bare ignorer denne siden av denne tråden er du snill.

Velkommen!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:18   #162
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har akkurat blitt tipset om dette stedet jeg da... og er veldig spent på hvem som er her inne!!

Når du ser hvilke to innlegg ditt innlegg havnet mellom, så blir du kanskje enda mer spent? Velkommen i alle fall.

Gammel 08-10-06, 00:21   #163
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Nå er det gjort!
0 treff! Hva er det for en verden vi lever i ?

Som jeg nevner i foregående innlegg så må vi gjøre en innsatts for å sette akademikerrumpene på google kartet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:23   #164
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Som jeg nevner i foregående innlegg så må vi gjøre en innsatts for å sette akademikerrumpene på google kartet.

Puh, godt å se at noen er seg sitt ansvar bevisst.

Fiona: Velkommen.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:27   #165
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forumet har jo fått over 300 medlemmer på relativt kort tid, så jeg regner jo med at noen føler seg hjemme her.

Jeg passer ikke inn brukerbeskrivelsen din Zefid, men trives gjør jeg okke som. Jeg føler meg verken truet eller mobbet av dem med høyere utdannelse (jeg selv har faktisk nesten ingenting), jeg tar meg ikke nær av humoristisk erting og jeg velger å se det som nettopp det, før jeg blir fornærmet og bestyrtet. Unnskyldninger syns jeg også det er greit å godta.

Om halvannet år kan jeg skryte på meg akademikerrumpe jeg og, i mellomtiden er den bare lekker.

Sånn, da fikk jeg både svart på første og nesten siste innlegg i en svupp!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:27   #166
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ordet gir vel treff på google om ikke så lenge. "Bilde av Akademikerrumpe"

Hvis alle andre også går tilbake og feter ut, legger i kursiv eller understreker akademikerrumpene sine så blir det bra.

Jeg skal gjøre mitt!

Akademikerrumpe

Akademikerrumpe

Akademikerrumpe

Akademikerrumpe

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:27   #167
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Kan vi ikke ha det som et forumkrav at hvert innlegg skal inneholde ordet akademikerrumpe minst en gang?

Velkommen Fiona! Men ikke hør på HP, er du snill. For det er disse siste to sidene som er mest representative for hvordan vi er.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:32   #168
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Velkommen Fiona! Men ikke hør på HP, er du snill. For det er disse siste to sidene som er mest representative for hvordan vi er.

Der har du faktisk et poeng ...

Gammel 08-10-06, 00:32   #169
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bedre med en akademikerrumpe enn en bolerumpe:

Gammel 08-10-06, 00:35   #170
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det gjort!
0 treff! Hva er det for en verden vi lever i ?

En gal gal verden, der vi sitter hjemme og googler på akademikerrumper en lørdag kveld, i stedet for å vise den frem til interesserte partnere.

Oh romantikk!

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:37   #171
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk treff:

Gammel 08-10-06, 00:39   #172
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg fikk treff:

Denne fant jeg også passende, du var litt kjappere enn meg!

Gammel 08-10-06, 01:11   #173
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Jeg synes det er kjempefint med et foreldreforum for de som ikke føler seg tilpass på de "vanlige". Med komunikasjon i form av smilefjes og ellers mye fjas og surmuling. At de som trives på de andre, tradisjonelle mammaforaene ikke trives her, kan vel administratorene og moddene (om det er noen slike her?), ta som et kompliment. Jeg har tro på at dette kan bli et veldig godt forum, slik som jeg kjenner HP og Desembermamma ihvertfall. Og jeg tror ikke de ville startet et uten å "vite" at samarbeidspartnerne var enige i målsetning osv. Her er det godt gjennomtenkt og grundig arbeide som ligger til grunn, folk med god forumerfaring som vet hva de vil ha og ikke vil ha.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:19   #174
Nille
Livsnyter

Nille sin avatar

Hvor: Stavanger
Nille er litt kul
Standard

Ja, hvem er dette forumet for ?
Etter å ha lest utallige tråder og innlegg her inne det siste døgnet, begynner jeg virkelig å lure på om JEG har noe her å gjøre. Det er satt slike "normer" her at jeg iallefall ikke føler meg komfortabel. Man må virkelig være forsiktig med hvordan en ordlegger seg, - og ikke minst hvor man setter komma og punktum elller utrops-og spørsmålstegn. I tillegg må en passe på å ikke bruke feil skrifttype eller farge, for da er går det ikke an å lese det en skriver. Og smilybruk ?

Men hva med innholdet i det man skriver ? For enkelte betyr det visst mindre om man ikke har skrevet et grammatikalsk 100% korrekt innlegg.

Livet mitt er for kort til å kaste bort på slike detaljer....

Det var koselig å treffe mange av dere - og det er flere diskusjoner jeg kunne tenkt meg å delta i.

Men jeg velger å si takk for meg i denne omgang

No brain is stronger than its weakest think.
-Thomas L. Masson-
Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:20   #175
Lanka
Arbeidende mamma

Hvor: Vestlandet
Lanka har et hav av muligheter foran seg
Standard

Samme her!! Så langt har jeg fått med meg en masse prat om akademikere...

Lanka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:25   #176
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skriver ikke feilfritt, og veldig mange her inne har mye mer livserfaring og utdannelse enn meg. Likevel har jeg ikke fått en eneste sur kommentar og har absolutt følt meg velkommer her inne. Derfor kjenner jeg meg ikke igjen i at man må oppfylle ulike "krav" for å passe inn.

Kanskje det går mer på at mange her inne ble lei av tonen på NM etter mange år, og søker noe annet? Og at de som trives på mer babyfokuserte forum ikke føler seg helt hjemme?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:55   #177
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Oisann, mulig jeg ikke passer inn her da.
Tror jeg lusker tilbake til NM jeg.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 02:00   #178
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

....

Sist redigert av anakonda : 13-01-07 kl 21:09.
anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 02:23   #179
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Oisann, mulig jeg ikke passer inn her da.
Tror jeg lusker tilbake til NM jeg.

Hva var det som var avgjørende?

Gammel 08-10-06, 08:12   #180
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hva var det som var avgjørende?

Det lurer jeg på også.

Opprinnelig lagt inn av Nille

Etter å ha lest utallige tråder og innlegg her inne det siste døgnet, begynner jeg virkelig å lure på om JEG har noe her å gjøre. Det er satt slike "normer" her at jeg iallefall ikke føler meg komfortabel. Man må virkelig være forsiktig med hvordan en ordlegger seg, - og ikke minst hvor man setter komma og punktum elller utrops-og spørsmålstegn. I tillegg må en passe på å ikke bruke feil skrifttype eller farge, for da er går det ikke an å lese det en skriver. Og smilybruk ?

Men hva med innholdet i det man skriver ? For enkelte betyr det visst mindre om man ikke har skrevet et grammatikalsk 100% korrekt innlegg.

Først må jeg si at det er fryktelig trist at du ikke trives her, for du er en fantastisk person og en enorm ressurs for ethvert forum du deltar i.
Men i denne saken er jeg ikke helt på linje med deg. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din. Hva som skjer i flisespikkerforumet er en ting, der skal det jo være sånn. Men på resten av forumet har i hvert fall ikke jeg opplevd at et saklig og reflektert innhold har blitt flisespikket i stykker sånn at innholdet ikke har kommet til sin rett. For til og med vi flisespikkere er selvfølgelig enige i at innholdet er viktigere enn grammatikken.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paul anka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.