|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvem er dette forumet for?
Når du ser hvilke to innlegg ditt innlegg havnet mellom, så blir du kanskje enda mer spent?
|
|
|
#164 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Puh, godt å se at noen er seg sitt ansvar bevisst.
|
|
|
#165 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Forumet har jo fått over 300 medlemmer på relativt kort tid, så jeg regner jo med at noen føler seg hjemme her.
|
|
|
#166 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skal gjøre mitt! |
|
|
|
|
|
#167 |
|
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Kan vi ikke ha det som et forumkrav at hvert innlegg skal inneholde ordet akademikerrumpe minst en gang? |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der har du faktisk et poeng ... |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Bedre med en akademikerrumpe enn en bolerumpe:
|
|
|
#170 |
|
Muligens verdt å vente på
|
En gal gal verden, der vi sitter hjemme og googler på akademikerrumper en lørdag kveld, i stedet for å vise den frem til interesserte partnere. |
|
|
|
|
|
#173 |
|
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Jeg synes det er kjempefint med et foreldreforum for de som ikke føler seg tilpass på de "vanlige". Med komunikasjon i form av smilefjes og ellers mye fjas og surmuling. At de som trives på de andre, tradisjonelle mammaforaene ikke trives her, kan vel administratorene og moddene (om det er noen slike her?), ta som et kompliment. Jeg har tro på at dette kan bli et veldig godt forum, slik som jeg kjenner HP og Desembermamma ihvertfall. Og jeg tror ikke de ville startet et uten å "vite" at samarbeidspartnerne var enige i målsetning osv. Her er det godt gjennomtenkt og grundig arbeide som ligger til grunn, folk med god forumerfaring som vet hva de vil ha og ikke vil ha. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Livsnyter
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Ja, hvem er dette forumet for ?
|
|
|
|
#175 |
|
Arbeidende mamma
Hvor: Vestlandet
![]() |
Samme her!! Så langt har jeg fått med meg en masse prat om akademikere... |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Jeg skriver ikke feilfritt, og veldig mange her inne har mye mer livserfaring og utdannelse enn meg. Likevel har jeg ikke fått en eneste sur kommentar og har absolutt følt meg velkommer her inne. Derfor kjenner jeg meg ikke igjen i at man må oppfylle ulike "krav" for å passe inn. |
|
|
|
|
|
#177 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Oisann, mulig jeg ikke passer inn her da. |
|
|
|
|
|
#178 |
|
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?.... Sist redigert av anakonda : 13-01-07 kl 21:09. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lurer jeg på også.
Først må jeg si at det er fryktelig trist at du ikke trives her, for du er en fantastisk person og en enorm ressurs for ethvert forum du deltar i. |
|
|
|