|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Surkål, ja. Sånn går det når man er borte en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?
Jada, i denne tråden innrømmer jo folk til og med at de ikke skifter dekk selv! Gir man forumet mer tid så ser jo man at det ikke er tilfelle at "alle" er imot Toro, men førsteinntrykket kan bli feil skulle man f.eks. havne i en av de (gode) gamle diskusjonene, hvor det kan gå litt hett for seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Textrovert
|
Æsj, du endret før jeg rakk å skrive noe vittig.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
Joda, det er klart at nykommere vil alltid få et skjevt inntrykk av forumet - det er jo knapt til å unngå. Kommer man inn akkurat den uken det foregår en heftig diskusjon om skrivefeil, så får man inntrykk av at på FP er alle opptatt av skrivefeil, og er det uken før valget, kan man få følelsen av at alle på forumet er veldig politisk engasjert. Hvis det første man leser er en tråd med bare gamle venner som fjaser, så tror man at alle på FP kjenner hverandre fra før, og kommer man inn i en skikkelig krangletråd mellom to høyt profilerte medlemmes, så tror man at tonen her er skikkelig hard og tøff, og så videre. Etter hvert som man bruker mer tid her, så oppdager man jo at uansett hva det gjelder, så er ikke "alle" interessert i det, og langt mindre enige. Det er, som nevnt, mer enn 850 aktive medlemmer her, og det er forsvinnende få diskusjoner som engasjerer mer enn et par titalls brukere.
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jepp. Sjokobananmuffins. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg synes Skremmern traff spikeren på hodet i sitt første innlegg i tråden. Visst setter hun ting på spissen, men hun får jo med de viktigeste FP-tingene, på godt og vondt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
#15 |
Shake it out!
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Ok, innser at hvis jeg skal fortsette å kommentere et og et innlegg så kommer det til å bli tre sider med Milfrid-innlegg
Jeg kan skifte dekk! Men gidder jeg? Nix. Har man mann, så har man mann. Det må jo være noen fordeler med dem
Jeg har aldri IQ-testet meg, for jeg er livredd for å finne ut at jeg er dummere enn jeg tror jeg er
Hva har jeg gått glipp av som aldri var på NM . En god latter og en del frustrasjoner kan det virke som ...
Jeg skammer meg av og til av at jeg blir
Sånn blir det vel nødvendigvis når mange kjenner hverandre. Selv kjenner jeg ingen, sånn egentlig, og jeg har fått min del av Øksen, jeg også
![]() |
#16 |
© All rights reserved
|
Er du? :undre: Det er ikke mitt inntrykk. Jeg vet, uten å kjenne deg men etter å ha lest innleggene dine, ganske mye om deg og jeg har ikke spesielt god hukommelse en gang. Jeg tror man deler mer enn man er klar over. Ikke nødvenigvis i lange, fortrolige innlegg, men i korte drypp her og der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Hun skriver vel at hun bruker (det anonyme) forumet som kanal for mer private ting, fremfor venninner?
![]() |
#20 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg har lært at med fp er det sånn at man vanskelig kan starte en tråd uten å dele ny kunnskap. Det er nok det som gjør at stedet fortsetter å være et interessant sted å oppholde seg, men det kan også bli et hinder for nye diskusjoner som kunne blitt spennede.
![]() |
|
|