|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Hvilket flysete foretrekker du når du flyr alene? | |||
| Midtgang |
|
60 | 41,96% |
| Vindu |
|
69 | 48,25% |
| Hipp som happ |
|
12 | 8,39% |
| Annet |
|
2 | 1,40% |
| Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Jeg har selv helt klare preferanser og foretrekker alltid midtgang når jeg reiser alene. Får småklaus, og kvier meg for å gå på do etc. hvis jeg sitter ved vinduet med ukjente folk på rekka. Midten er selvsagt mest pyton uansett på fulle treerrekker. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Innerst, jeg liker å se ut vinduet
|
|
|
|
#4 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Midtgang, så langt fram som overhode mulig! :flyskrekk: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu. Alltid vindu. |
|
|
|
#7 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Nødutgang. Spesielt 10 A eller F på de 737-ene som har en toseter foran.
|
|
|
#8 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Nødutgang. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Jeg foretrekker vindusplass om jeg reiser alene. Helst på første rad på høyre side av flyet for da er det god benplass. Da kan jeg snu meg vekk uten å se folk uansett hvilken vei jeg snur meg om jeg vil sove/slappe av litt. Jeg hater midten når jeg reiser alene (etter en tur hvor jeg havnet mellom et søskenpar som bare kranglet over meg, men ingen ville bytte med meg), men midtgang går bra. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu.
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu. Da kan jeg sove uforstyrret og trenger ikke å flytte meg for at andre skal på do og slikt. (Har jeg med barn, vil han helst sitte ved vinduet, så da "foretrekker" jeg å sitte i midten.)
|
|
|
#14 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu. Eller business class selvsagt, men det har jeg bare fått en gang da jeg kløna det skikkelig til og glemte å sjekke inn. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?
Nice ... Det er lenge siden jeg opplevde å bli oppgradert, og businessclass betaler jobben bare helt unntaksvis for tiden. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Ved vinduet. Reiser aldri lange turer alene, så når jeg først har satt meg har jeg ikke tenkt å reise meg igjen før flyet har landet. Jeg gidder heller ikke å presse meg fram for å være den første ut av flyet, så da synes jeg det er best å sitte innerst og ta livet med ro.
|
|
|
#17 |
|
Søt og rar
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu. Jeg er barnslig nok til å synes det er gøy å lete etter huset mitt eller huset til Oldemor eller huset til svigers og sånt mens vi letter eller lander.
|
|
|
#18 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Midtgang. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu. Plass 13A. Reiser kun korte turer alene, men er også barnslig og elsker å se på skyene. |
|
|
|
![]() |
|
|