Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken DS? DS Lite, DSi eller DSi XL?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 13:12   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Hvilken DS? DS Lite, DSi eller DSi XL?

Tenkte 4 åringen skal få til jul. Eldste har DS Lite fra før, men nå har det jo kommet 2 nye siden det. Er egentlig mest fristende å kjøpe ny til eldste men det blir vel ikkje godkjent fra minste tenker jeg...
Så, hvilken anbefaler dere meg å kjøpe?

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 13:47   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.004
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken DS? DS Lite, DSi eller DSi XL ??

Vår 2007-modell fikk DSi til burdagen sin for litt siden. Vi tenkte egentlig at det holdt med en DS Lite, men det hadde de ikke i den fargen han ønsket seg. Han elsker at det er kamera på konsollen og tar nesten mer bilder enn han spiller.

Størstemann har avfunnet seg med forklaringen om at den fancy modellen som lillebror fikk ikke var tilgjengelig da hun fikk sin DS, og det var tydeligvis helt greit.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 13:54   #3
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken DS? DS Lite, DSi eller DSi XL ??

Jeg startet en tråd om akkurat dette for litt siden, hvor det kom inn gode tips på hvordan man finner ut hva som passer.

Sønnen min på fire år ønsket seg helst en grønn en, som da betyr DS Lite, men hadde også lyst på kamera, som da betyr DSi. Bestekompisen har en med kamera, og da sønnen min måtte velge, så ville han heller ha kamera enn riktig farge, så da blir det DSi her.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 13:54   #4
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken DS? DS Lite, DSi eller DSi XL ??

Min eldste hadde en vanlig DS lite, men fikk en ny nå til bursdagen sin, en DSi XL. Hun elsker den. Og den har så mange funksjoner, som hun ikke hadde på den gamle. Og hun driver nesten like mye med de funksjonene som hun spiller spill. Jeg ser det som en stor fordel at skjermen er så mye større, slik at spillopplevelsen blir bedre.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:07   #5
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken DS? DS Lite, DSi eller DSi XL ??

Det kommer ny DS på nyåret, i løpet av mars ryktes det. Nintendo 3DS har alt som DSi har (samt mere til!), samt at den støtter 3D-spill. Jeg ville ikke kjøpt gammel modell konsoll når spillene de neste årene utvikles for den nye konsollen.
Mer her: http://gamer.no/artikler/62394/forst...-nintendo-3ds/

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no