|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Retromum
|
God stavmikserNoen som kan anbefale en god stavmikser? Dette vil bli min første sådan, er ikke så bevandret i kokkeleringsverdenen men vil gjerne bli det og har da forstått at stavmikser er et must.
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: God stavmikserhttp://www.elkjop.no/product/hus-hje...aun-stavmikser Denne har jeg. Den fungerer veldig bra. Jeg fikk den for et drøyt år siden og jeg fatter ikke at jeg tidligere har greid meg uten, den er i omtrent daglig drift.
|
|
|
#3 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: God stavmikserJeg har forgjengeren til den Katta linker til, og den har jeg brukt utrolig mye i mange år. Veldig bra kvalitet den jeg har i alle fall, og det er hakkebollen som er mest i bruk her også. Hadde rett og slett ikke klart meg uten.
|
|
|
#4 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God stavmikserAnbefaler også braun. Jeg fant en med ganske stor hakkebolle, og den brukes nå mye til både raspeball og ost. Jeg bruker den også til å piske. Jeg kaster heller mixmasteren enn denne.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God stavmikserJeg har også forgjengeren, og er veldig fornøyd. Det jeg bruker minst er hakkebollen, og mest er vispen. Til pannekakerøre, ferdigmuffinsrøre (
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: God stavmikserJeg tror faktisk jeg hadde kjøpt toppmodellen med litt sånn foodprocessordeler til om jeg skulle kjøpt nå, det er så fantastisk praktisk med den lille mikseren der. Hadde vært kjekt å ha en som kunne rive og skjære også.
|
|
|
#7 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: God stavmikserVi har denne fra Wilfa, og er superfornøyde. Den er kraftig, og det tar null tid å lage all slags moser, supper osv. Vi bruker hakkebollen hele tiden, mens den medfølgende vispen aldri blir brukt.
|
|
|
#8 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: God stavmikserBraun også her, og den er super! Når eg kjøpte var den kraftigare enn alle andre stavmikserar, men veit ikkje om det gjeld enda. Eg har den der minibollen til å hakke i. Den har eg brukt mykje - til dressingar, til å hakke løk og diverse anna. Brukar også vispen til å piske små mengder krem. Veldig fornøgd. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: God stavmikserDe fleste tror jeg er bra, om du holder deg unna de til 199 - jeg hadde en sånn billig-sak før, og den var elendig. Nå har jeg også en Braun (tror jeg) veldig kjekt, kjapt og praktisk. Husker ikke hva den kosta, men sikkert en 5-600 eller noe sånt. Jeg bruker ikke den bollen så mye, synes den rommer så lite, så jeg har en foodprosessor i tillegg, men den blir ikke brukt så mye den heller. Jeg bruker den mest til tomatsaus, majones og med vispen til å vispe krem, hvis vi ikke skal ha for mye.
|
|
|
#10 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: God stavmikserJeg anbefaler Bamix.
|
|
|
#11 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Re: God stavmikserVi har også forgjengeren til den Braun som det er linket til. Er superfrnøyd med den |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: God stavmikserJeg anbefaler også Bamix! Helt super. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: God stavmikserBamix.
|
|
|
#16 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: God stavmikser
Den har jeg. Fine stavmikservennen.
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: God stavmikser
Denne har jeg også, eller kanskje forgjengeren - har hatt min i 7-8 år, og den virker like godt enda, selv om den har vært i bruk omtrent daglig. |
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: God stavmikserTil jul skal jeg visst få denne: |
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
Sv: God stavmikserMamma har en 35år gammel barnmix som fungerer like godt forsatt. Den er og helt lik modellen som er nå. Anbefaler den absolutt. |
|
|
|
![]() |
|
|