Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

God madrass til barn 75x200 søkes

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-10, 15:35   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God madrass til barn 75x200 søkes

Jeg vil helst ha springfjærmadrass, men det kan jo hende at andre typer duger like bra?

Brukeren er straks 4 år og kommer nok til å bruke sengen i 4-5 år hvertfall.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 15:48   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Er ikke han alt for lett for en springfjærmadrass?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 18:32   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Vi har en masdrass som heter Jensen exclusive pearl, til S. Den kan snues begge veier, ene siden er fastere enn den andre. Han har madrass i årevis med denne. Kjempegod! ( men den er muligens litt bredere, tror den er 90x200 når jeg tenker meg om, men det er godt mulig den finst i smalere variant)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 18:33   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Han er for liten for springfjærmadrass. Over 38 kilo tror jeg at jeg hørte de måtte være. Ellers er de ikke tunge nok til å komprimere fjærene.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 21:34   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Joda, men jeg og pappaen må ligge ved siden av og det kan hende den vil bli brukt til overnattingsbesøk, er derfor jeg vil ha springfjærmadrass. Barn skal vel ha faste madrasser uansett, så det gjør vel ingenting om vi kjøper en slik?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 21:54   #6
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Joda, men jeg og pappaen må ligge ved siden av og det kan hende den vil bli brukt til overnattingsbesøk, er derfor jeg vil ha springfjærmadrass. Barn skal vel ha faste madrasser uansett, så det gjør vel ingenting om vi kjøper en slik?

Vi har hatt springfjærmadrass med en god overmadrass til våre barn, og har vært fornøyd med den løsningen. Det spiller da ingen rolle om de komprimerer fjærene eller ei, overmadrassen gir jo støtte til kroppen, og vips er de blitt 38 kg og har nytte av fjærene også...

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 12:06   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Vi har hatt springfjærmadrass med en god overmadrass til våre barn, og har vært fornøyd med den løsningen. Det spiller da ingen rolle om de komprimerer fjærene eller ei, overmadrassen gir jo støtte til kroppen, og vips er de blitt 38 kg og har nytte av fjærene også...


Samme her.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 12:22   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

vips er de blitt 38 kg og har nytte av fjærene også...

Vips?
Jeg har en seksåring som så vidt veier 20 kg. Det kunne ikke ramlet meg inn å gi ham en madrass som ikke passer før han blir femten ...

Vi har en god skumplastmadrass som er for en vektklasse på ene siden og en annen på andre siden. Knotten ligger godt, og om jeg skal ligge der en natt kan jeg bare snu madrassen og ligge godt jeg også.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 12:23   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vips?
Jeg har en seksåring som så vidt veier 20 kg. Det kunne ikke ramlet meg inn å gi ham en madrass som ikke passer før han blir femten ...

Vi har en god skumplastmadrass som er for en vektklasse på ene siden og en annen på andre siden. Knotten ligger godt, og om jeg skal ligge der en natt kan jeg bare snu madrassen og ligge godt jeg også.

Hvor kjøpte dere den da?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 13:03   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Det er det jeg ikke husker.
På samme møbelbutikk som vi kjøpte sengen. Møbelringen, tror jeg det var.

Jeg trooor det var denne:
http://www.mobelringen.no/kolleksjon...nirva-18919/nb


Her er forresten en gammel tråd om springfjærmadrasser til barn;
http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=14063

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 21:36   #11
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.836
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

De dyreste av JYSK sine skumplastmadrasser er gode madrasser, og er bedre enn de billige springfjærmadrassene. Mener det koster rundt 600,- for en sånn. Den er ganske tykk, og tåler fint voksne.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 21:56   #12
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Mene hvordan er det å legge overmadrass over skummadrass? Vi må ha det over madrassen, for minsten har ikke greid å slutte å tisse på seg om natten ennå. Det er ganske ofte vi må vaske overmadrassen hans, tross tisselaken over.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:56   #13
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.836
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Det går helt supert.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 10:14   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Vi har bare en tynn overtrekksmadrass, og den har stort sett tatt det av uhell som har vært. I perioder med omgangssyke etc. har vi bare kladd eller tisselaken under overmadrassen, siden det ikke er noe særlig å ligge på.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 14:14   #15
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God madrass til barn 75x200 søkes

Hvordan er lateksmadrass til barn i 6-7 års alderen og oppover da?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no