|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Synovise har et spørsmålJeg holder på å sy en kjole i jersey-stoff (heter det det...?) Elastisk, bomullsstoff. JA - dere skjønner sikker hva jeg mener. |
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Synovise har et spørsmålTror nok matpapir funker dårlig. Det er sikkert vlieseline du tenker på. Det stabiliserer stoffet og kan brukes med applikasjon. Mener du må bruke det på innsiden for å stabilisere stoffet og så tegne opp mønsteret på utsiden for så å sy etter mønsteret.
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Synovise har et spørsmålBruk en merketusj eller lignende til å tegne opp mønsteret. Matpapiret kan fungere, men jeg tror det er for stivct og vil flytte på seg. Og bli et helsikes arbeid å pille vekk etterpå.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Synovise har et spørsmål
Merketusj ja, selvsagt. Jeg har jo til og med en sånn som vaskes bort etterpå. |
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Synovise har et spørsmålMerk at om du ikke stabiliserer stoffet på baksiden kan det bli en utfordring å få mønsteret pent. Jerseystoffer drar seg i alle retninger.
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synovise har et spørsmålBruk merkepenn. Dessuten bør du bruke et stoff som stabiliserer som forsvinner i vann.
|
![]() |
|
|