|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Er det noen engler her som kunne stukket innom en helsekostforretning og kjøpt noe til meg? Bare en liten pilleboks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Vi skal en tur til Sverige neste uke.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Faen altså, nå hadde jeg skrevet DET lange innlegget, med morsomme kommentarer til Elinblus logg og alt, og så klarte jeg å trykke feil slik at alt forsvant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Huff så mange smileys det ble der da. :fjortis: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Fant ut at de hadde en helsekostbutikk på det sentret i Charlittenberg, Life heter den. (hadde ei reklameblekke liggende på bordet på trappa)
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Flott mams, om du allikevel skal dit så er det jo ypperlig. Når reiser dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?
Jeg kan godt stikke innom helsekosten her i forstaden allerede i dag og se om jeg finner produktet! Skal uansett ut og handle en god del, så det er ikke stress i det hele tatt. Jeg trenger i tilfelle ingen penger på forskudd, altså, det kan vi ordne i etterkant.
![]() |
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
Vi skal dit på tirsdagen tenker jeg.
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Åh så snilt, Elinblu! Bare gjør det du, så snakkes vi etterpå om du finner det. Sist redigert av Dixie Diner : 23-02-07 kl 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Sånn ser forresten glasset ut: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?OK, kjekt å vite! Jeg skal ta en titt. Kom til å tenke på at det jo er en viss fare for at det er ganske dyrt her, ref. mine erfaringer. Har du noen formening om sånn ca. hvor mye det bör koste? Jeg har tilgang på et par andre helsekostbutikker i närheten også, men det er en busstur unna, og jeg skal nok ikke dit för i neste uke.
![]() |
![]() |
#13 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Henger meg på denne. Tar B-12 injeksjoner, men hvis jeg en gang i fremtiden kan slutte med det, må jeg til Sverige å kjøpe piller |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Jeg tror ikke de er så dyre, de koster nok en tohundrelapp eller noe sånt. Men jeg må ha dem samme hva, så bare kjøp (om du kan legge ut). Porto kommer jo i tillegg, men som sagt så MÅ jeg ha dem pga. operasjonen, ellers kan jeg risikere å miste alt håret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Elinblu: A-kremen du bruker er mye billigere i Sverige, men det visste du kanskje allerede? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Come what may...
|
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Se her... Jeg bestiller mine her ifra!
![]() |
#17 |
Nymotens gammeldags
Hææ? 7 kroner?? Elinblu, har du dratt allerede? Hvis ikke kan jeg jo heller kjøpe herfra, det så jo billigere ut!! Men hvis du har dratt så er det greit, da bestiller jeg bare derfra neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Come what may...
|
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Nei beklager jeg tok feil.
![]() |
#19 |
intro
|
Jeg tenkte akkurat å be om adressen din nå, drar om et kvarters tid. Så flott at det var en billig og rask lösning på nett, da! Da lar jeg det bero så lenge, men bare si fra hvis du trenger hjelp en annen gang.
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?Tusen millioner takk for at du ville kjøpe for meg, Elinblu!! Det setter jeg virkelig pris på. Takk til deg også, Mams! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|