|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
| Se resultatene: Nintendo Ds - ville kjøpt: | |||
| Dslite |
|
3 | 10,34% |
| DSi ( den med kamera) |
|
13 | 44,83% |
| DSi XL |
|
3 | 10,34% |
| Den nyeste med 3D når den kommer |
|
4 | 13,79% |
| Den som koster minst! |
|
4 | 13,79% |
| Dustepoll |
|
2 | 6,90% |
| Deltakere: 29. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Hører det er en ny Nintendo DS på gang...stemmer? en som har 3D vist...? Sist redigert av ItsOnlyMe : 28-12-10 kl 00:37. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Jeg ville kjøpt Dsi XL. Den er akkurat lik som DSi bare at den har dobbelt så stor skjerm i tillegg. Den har også kamera. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Tror jeg vel ville ventet på den nye modellen. Et spørsmål er jo hva prisen blir også naturligvis. Det er vel ganske kort tid til den nye kommer?
|
|
|
#4 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?den nye med kamera og 3D (uten brille!!), det er snakk om den kommer i mars. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Man venter, den nye kommer i mars-april engang. Spillene som utvikles nå, utvikles for den nyeste 3-D konsollen, å kjøpe gammel modell som man vet utrangeres om bare 3-4 mnd blir bare for dumt synes jeg.
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Det vil jo alltid komme noe som er nyere og "bedre", så det er vanskelig å si synes jeg. Har ikke sett noe om hvordan den nye blir da, men den i XL str er jo super synes jeg.
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Spørsmålet er om du trenger en DS nå eller om du skal ha ny. Hvis det siste er tilfellet, venter du. Hvis det er NÅ det er behov, kjøper du en dsi.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Jeg har hørt at den nye skal komme 3.mars. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Hvor gammelt er barnet som vil ha ny DS?
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Enda fler valg, altså. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Nå er det jo mange 3D-spill til 3DSi under oppseiling i forbindelse med lanseringen, og disse spillene vil ikke kunne spille på dagens DS/DSi/DSiXL konsoller. Å kjøpe en utrangert konsoll akkurat nå virker litt snlt på meg, det er jo meningen en slik dings skal vare en stund, og da er det ikke like gøy når det slutter komme nye, kule spill til den. Kjenner jeg Nintendo rett, vil samtlige egenproduserte spill (Mario, Zelda, Pokemon osv) kun komme i 3D heretter. Men selvsagt, er man fornøyd med utvalget av spill som finnes på markedet i dag, er DSi mer enn godt nok altså.
|
|
|
|
#12 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Er du sikker på det?
|
|
|
#13 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?
Det høres rart ut at de nye 3Dspillene skal kunne spilles på konsoller uten 3D. Jeg har ikke så mye erfaring med 3D annet enn på kino og det imponerte meg ikke. Vondt i huet fikk jeg også. Er disse konsollene laget på samme måte? Blir disse 3D spillene dyrere på pris enn de vanlige spillene mon tro? Jeg syns nemlig spillene er dyre nok.
|
|
|
#14 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Hvor gammelt er barnet?
|
|
|
#15 |
|
maler
|
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Alle som ser ut til å ha litt peiling på dette på diverse spilleforums etc sier at 3ds-spillene ikke vil la seg spille på ds og dsi, men at dagens spill vil kunne spilles på 3ds.
|
|
|
#16 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Kommer an på barnets alder. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Ok, da har jeg gjort litt hjemmelekser: hverken El-kjøp eller Spaceworld (2 forskjellige butikker) har fått noe som helst informasjon om hvilke spill som går overens med hvilke DS-varianter i forhold til den nye 3DSen. Jeg tynte til og med en stakkars ansatt å undersøke mer, i håp om å få et svar. Men svaret er altså ikke å oppdrive, i følge den ansatte...
|
|
|
#18 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Jeg ville gått for DSi, kjøpte den til minsten til jul. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Står på egne ben
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?Største tulla mi kjøpte seg Dsi XL i dag, som er helt lik som Dsi bare større skjerm. Det var veldig stor forskjell på skjermen, så jeg hadde kjøpt den isteden for vanlig Dsi i alle fall. Mye bedre å spille Mariospill og andre spill på den. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Kjøpe ny ds nå eller vente på nyere utgave?
Det stemmer. På samme måte som at GBA-spillene var kompatibel med NDS, mens man ikke kunne spille NDS på GBA. Det skulle bare mangle, Nintendo er jo en bedrift som ønsker å tjene penger på den nye konsollen sin, det ville være dårlig butikk å lage nye spill som er kompatibel med gammel konsoll.
|
|
![]() |
|
|