Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 10:22   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?

Det er sjeldent jeg legger ut "morosnutter", men den nederste videoen her satte virkelig meg i godt humør i dag morges. (Må ha på lyd, og jeg fikk ikke til å legge direkte lenke)

Kunne dere hatt en slik vri i bryllupet?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 10:39   #2
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?

Han bør jo være ganske sikker på at hun sier ja da, ellers kan dette bli en flau affære.Og nei, jeg kunne ikke tenke meg å bli fridd til slik.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 10:42   #3
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg digger denne vrien, men hadde aldri funnet på det selv uten å ha sett det på forhånd. Jeg har kun vært i veldig tradisjonelle bryllup så er litt stuck i den tankesettingen. Men skulle jeg giftet meg en dag kunne jeg godt tenkt meg å ha noe slikt som i denne videoen.

Gammel 01-02-11, 10:54   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Han bør jo være ganske sikker på at hun sier ja da, ellers kan dette bli en flau affære.Og nei, jeg kunne ikke tenke meg å bli fridd til slik.

Den nederste linken. (Jeg har ikke sett de andre, men gjetter du så på den øverste?)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 10:55   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å danse litt i eget bryllup kunne jeg godt gjort, men om noen hadde prøvd å fri til meg på den måten fyren i første innlegget gjør, hadde jeg aldri snakket til vedkommende igjen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:03   #6
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sett videoen der de danser seg opp midtgangen før. Og jeg blir like og hver gang.
Vårt bryllup var ikke så stort, så det hadde ikke blitt noen god ting å gjøre, men... større bryllup - why not?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:07   #7
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Nei.
Ikke er jeg noen danser, og selv om jeg av en eller annen merkelig grunn blir rørt hver gang jeg ser denne så hadde jeg dødd langsomt om jeg hadde blitt utsatt for noe sånt som jeg "måtte" være med på.
Men minneverdig og fantastisk for både brudepar og gjestene tenker jeg.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:10   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. (Har ikke sett noen av klippene).

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:16   #9
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Nei, noe slikt er ikke for meg. Hverken kirkegifting eller dansing. Jeg kunne godt tenke meg en god tilskuerplass til noe slikt da, men uten å måtte delta selv

Gammel 01-02-11, 11:18   #10
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett den nederste videoen før, for mange synes den er "så fantaaaastisk". Jeg synes bare det er teit.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:18   #11
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Flubby. Jeg blir veldig glad av å se den videoen, men det hadde nok ikke vært noe for meg.

Gammel 01-02-11, 11:57   #12
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja! Elsker å tøyse og overraske, og hadde vært kjempegøy å gjort noe slikt!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 12:28   #13
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle gjerne vaert i det bryllupet. Sikkert en herlig stemning hvis det begynner slik. Egentlig kunne jeg godt ha funnet paa noe saant, men jeg hadde nok ikke gjort det likevel. Ikke förste gangen jeg giftet meg i alle fall.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 12:30   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er litt old, er det ikke?

Gammel 01-02-11, 13:00   #15
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den videoen, er det ikke den som finnes i en skilsmisseversjon også? Der de danser inn i rettssalen?
Bare bløff, med andre ord. Sorry.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 13:14   #16
Simone

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Den videoen, er det ikke den som finnes i en skilsmisseversjon også? Der de danser inn i rettssalen?

Skilsmisseversjonen er med andre folk enn bryllupsversjonen såvidt eg hugsar. Den er ein parodi på bryllupsvideoen. Bryllupsvideoen trur eg ikkje er bløff.

Gammel 01-02-11, 13:25   #17
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Jeg elsker det klippet! Mest fordi bruden ser så tindrende glad ut.

Tok ikke lang tid før denne kom, da.

(Kilde: youtube.com)

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 13:26   #18
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Bryllupsvideoen er ikke bløff, men skilsmisseversjonen er det.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 13:48   #19
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Ah - kult! Jeg kunne ha likt noe á la det der, men jeg hadde garantert valgt litt annen musikk .

Gubben hadde stryki med før han hadde kommet inn av døra...

Gammel 01-02-11, 13:48   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett på linkene, men generelt syns jeg slikt noe er forferdelige greier, og jeg er veldig glad ingen hadde slike "lyse ideer" i vårt bryllup.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.