|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeSendte epost til mitt lokale nav-kontor fredag. Jeg ba rett og slett om epostadressen til min saksbehandler. Sendte ny epost onsdag, ingen svar.
|
|
|
#2 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeJeg sendte to mail. Første for et år siden, og en purremail lang tid etterpå. Ingen av de er besvart.
|
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei uke
Såpass ja, må vel ringe de da.
|
|
|
#4 |
|
Firebarnsmor
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeDet er vel det enkleste, om man vil ha respons.
|
|
|
#5 |
|
Firebarnsmor
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeNeh, etter å ha snakket med en, som satte meg over til en annen en, og ingen kunne svare meg og jeg ble anbefalt å ringe mitt lokale NAV-kontor, hvilket jeg hadde gjort, så sendte jeg mail.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeEit lite tips.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeepost til NAV har jeg ingen tro på - har prøvd det noen ganger uten respons, og når jeg da ringer har de aaaaldri hørt om det. Så jeg sender brev, ja |
|
|
|
|
|
#8 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeMail til lokalkontoret har aldri blitt besvart her.
|
|
|
#9 |
|
Firebarnsmor
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeJeg ringte nå og spurte om noe så enkelt som refusjon av rekvisita til sengen til gutten min.
|
|
|
#10 |
|
rakkarpus
|
Og om de feks har en å i navnet sitt, er det trolig at det skrives a i epostadressen da, ja?
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeHer er link til mer info om hvordan du får refusjon |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Det er vel 2 år siden jeg sendte en mail jeg ikke har fått svar på.
|
|
|
|
#13 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeNår Alle Venter... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superbasinella
|
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeJeg hadde en avtale med min saksbehandler at vi skulle holde kontakten via mail. Jeg sende mailer og hun svarte på de første. Jeg fortsatte å sende mailer, ingen svar. Spurte om jeg fortsatt skulle sende opplysninene via mail, men hørte aldri noe. Så viste det seg at jeg hadde fått ny saksbehandler midt oppi dette, selvsagt uten at jeg hadde fått beskjed om det. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Det vil eg tru. Det er vel det som er mest normalt, eller? Skader i alle fall ikkje å forsøka. Eg har fått rask respons på mail til min forrige saksbehandler. Denne eg har nå reagerer også raskt, men alt ho gjer er å senda aktuelle skjema i posten. Ho svarer ikkje på mailen frå meg. Så det har hendt eg har purra på ho, berre for å få søknadene i posten seinare på dagen.
|
|
|
#17 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeNår jeg sender mail til Nav så ber jeg alltid om leverings og lesebekreftelse.
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg skal love deg at ganske mange har mellomnavn - som de aldri bruker, men på fiffig vis har fått med i epostadressen sin.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Sv: Ikke svar på e-post fra NAV på nesten ei ukeDe har epost, men de leser den ikke. Zmart! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
rakkarpus
|
Akkurat som med min da, i et brev jeg fikk av henne stod det fornavn og etternavn, men nå fikk jeg epost fra henne, og sannelig, den bestod av melomnavnet hennes også ja. Her gjør man alt man kan for at det skal bli vanskelig å nå henne ja..
|
![]() |
|
|