Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva gjør vi nå? Turbo er 36 kg :/

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-11, 16:18   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva gjør vi nå? Turbo er 36 kg :/

Ja hva gjør vi nå?
Turbo er 7 år og 9 mnd. Sist vi målte høyden var han 143 cm, og det var i høst.Så han er vel 145 ca. Han var 36 kg på lørdagen da han skulle veies før judo stevne. Men hadde spist frokost,men hadde bare boxer og sokker på

Han sitter i en maxi cosi Rodi AirProtect®. Det er litt igjen å dra ut i høyden(så høydemassig passer den enda en stund) før stolen kræsjer i taket på bilen min(manns bil er det ganske mye opp til taket når stolen er helt dratt ut ), han har masse plass i bredden.

Kan han sitte i stolen fordet om han er for tung?
Han sitter så mye bedre i den,en uten og vi kjører ganske mye,ganske langt.O
Bare en tur på butikken er det over 1 mil i kjøring.
Og spes nå på vinterføre føler jeg meg tryggere med han i stol en uten
.Vet aldri av før vi står med nesa oppi en elg på tur hjem. Er ganske mange av de her vi bor.
Holdt på å kjører rett i 3 stk på tur opp fjellsiden på lørdag,sto rett rundt en sving.

Sist redigert av Honda : 12-02-11 kl 10:52.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.